Mijn Asus Nexus 7 2013 heeft wat water over zich heen gekregen, Hij leek goed opgedroogd maar gaf na een week toch de geest. Hij start op, maar komt niet verder dan het Google logo. De bootloader kom ik ook in, maar geen enkele optie geeft resultaat. Hij laadt verder ook gewoon op.
Inmiddels is er allang een andere tablet in huis, en bedacht ik mij dat er vast wel een Tweaker is die de LCD, camera of wat dan ook kan gebruiken die het gewoon nog doen.
Maar aangezien de tablet ingericht is op mijn Google account; hoe voorkom ik dat een écht handige tweaker dat ding toch aan de praat krijgt en vervolgens met mijn account verder kan op de tablet? Het wijzigen van mijn Google wachtwoord lijkt mij niet echt voldoende.
Nog iets te bedenken naast zelf uit elkaar halen en in delen verkopen/weggeven?
Inmiddels is er allang een andere tablet in huis, en bedacht ik mij dat er vast wel een Tweaker is die de LCD, camera of wat dan ook kan gebruiken die het gewoon nog doen.
Maar aangezien de tablet ingericht is op mijn Google account; hoe voorkom ik dat een écht handige tweaker dat ding toch aan de praat krijgt en vervolgens met mijn account verder kan op de tablet? Het wijzigen van mijn Google wachtwoord lijkt mij niet echt voldoende.
Nog iets te bedenken naast zelf uit elkaar halen en in delen verkopen/weggeven?