Hallo ik ben KingEren
En mijn vraag is wat kan ik hier op spelen? wat ik zelf wil spelen is vooral MC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Skypen, Vooral Minecraft in servers en met vrienden en lichte games zoals Prison architect en BeamngDrive.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja mijn toetsenbord, muis en beeldscherm alle drie zijn doodnormale apparatuur niks bijzonders ermee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het Minimale om MC op een fatsoenlijke fps te spelen tussen de 60 en 120 of hoger fps.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor alle merken sta ik open maar als het een goeie kwaliteit heeft en wel een aantal jaren mee kan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
bij ongeveer €500,- euro blijfen of zelfs minder
Ga je overklokken?
Nee want dat vind ik overbodig dan heb ik ook nog betere koeling nodig
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat deze door mij samengestelde pc nou allemaal kan en voor verbeteringen sta ik open alvast bedankt
Hierbij de onderdelen
Wensenlijst Toekomstige PC van Eren Ozturk
En
http://nl.hardware.info/w...95796-222611-80497-289315
En mijn vraag is wat kan ik hier op spelen? wat ik zelf wil spelen is vooral MC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Skypen, Vooral Minecraft in servers en met vrienden en lichte games zoals Prison architect en BeamngDrive.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja mijn toetsenbord, muis en beeldscherm alle drie zijn doodnormale apparatuur niks bijzonders ermee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het Minimale om MC op een fatsoenlijke fps te spelen tussen de 60 en 120 of hoger fps.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor alle merken sta ik open maar als het een goeie kwaliteit heeft en wel een aantal jaren mee kan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
bij ongeveer €500,- euro blijfen of zelfs minder
Ga je overklokken?
Nee want dat vind ik overbodig dan heb ik ook nog betere koeling nodig
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat deze door mij samengestelde pc nou allemaal kan en voor verbeteringen sta ik open alvast bedankt
Hierbij de onderdelen
Wensenlijst Toekomstige PC van Eren Ozturk
En
http://nl.hardware.info/w...95796-222611-80497-289315