Vraag

• cloudweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 21:23
Iemand wil ruilen met mijn telefoon. Ik heb namelijk een Samsung S5 en hij een Apple 5C, ik ben niet bekend met apple maar is het slim om te ruilen of niet?

Het betreft een 16gb model.

Groet,

Johan

Beste antwoord (via cloudweb op 11-02-2016 16:13)

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
De S5 heeft sdkaart en is ook waterdicht. Ik zou het niet doen :) De iPhone is naar alle waarschijnlijkheid ook een stukje ouder, trager en heeft een kleiner en minder goed scherm (lagere resolutie, minder contrast, etc). De S5 heeft ook een verwisselbare accu, en dat heeft de iPhone ook niet.

Alle reacties

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 18:05
Nee, ik zou het zelf nooit doen. Een s5 is beter dan een 5c. De 5c is het zelfde als de 5, maar dan met verschillende achtergronden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een S5 is afaik al sneller dan de 5s iphone, waar de 5c gelijk is aan de 5, trager dan een 5s. Is natuurlijk niet 100% te vergelijken, maar je zit ook nog met de max 16GB opslag, de S5 heeft neem ik aan wel optie tot SD kaart?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
De S5 heeft sdkaart en is ook waterdicht. Ik zou het niet doen :) De iPhone is naar alle waarschijnlijkheid ook een stukje ouder, trager en heeft een kleiner en minder goed scherm (lagere resolutie, minder contrast, etc). De S5 heeft ook een verwisselbare accu, en dat heeft de iPhone ook niet.

Verwijderd

De Iphone 5C heeft een technologie van 2012, terwijl de Galaxy S5 van 2014 is. Het scherm van de 5C is amper 4inch, terwijl dat van Uw S5, 5,1inch is. Plus andere verschillen die al opgenoemd zijn.
Uw kennis zal het wel weten waarom hij/zij wil wisselen.

• jochem96
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-04 17:02
ik zou dit niet doen, maarja dat komt puur omdat de specs van de s5 beter zijn

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:06:
De Iphone 5C heeft een technologie van 2012, terwijl de Galaxy S5 van 2014 is. Het scherm van de 5C is amper 4inch, terwijl dat van Uw S5, 5,1inch is. Plus andere verschillen die al opgenoemd zijn.
Uw kennis zal het wel weten waarom hij/zij wil wisselen.
Voordat de kennis van TS allerlei motieven worden toegedicht: wie niet zo bezig is met tech en telefoons, ziet mogelijk alleen de tweedehandswaarde (ongeveer vergelijkbaar) en de datum, waarop het toestel aangekondigd werd, en september 2013 tegen januari 2014 is nou echt geen groot verschil.
De iPhone 5C heeft ook niet precies dezelfde technologie, als de 5, bij de 5C is 't n.l. mogelijk, 4G van alle Nederlandse providers te ontvangen, dat was bij de 5 slechts in beperkte mate 't geval.
Ook weten we niet, hoe oud beide toestellen zijn, ivm garantie.
En tenslotte krijgen toptoestellen van Samsung gemiddeld twee jaar updates, die leeftijd heeft de S5 nu bereikt, terwijl de iPhone 5C nog wel enkele updates zal krijgen, aangezien de twee jaar oudere 4S nog iOS9 kreeg. Nu weten we wel, dat dergelijke oudere toestellen niet sneller zullen worden door updates, de hardware blijft immers 'oud', maar er is nog 'n ander aspect van belang bij updates: veiligheid.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is een puur persoonlijke keuze, en het forum is hier niet voor bedoeld. Dit topic gaat daarom dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.