Voor mijn overkapping ben ik op zoek naar een betaalbare versterker die bij minder weer makkelijk te verplaatsen is.
Nu stuitte ik op Topping / SMSL / Indeed Tripath T-amp versterkers. Alleen zijn de fora waar deze geprezen worden al wat ouder en zijn de daar aanbevolen versterkers niet meer verkrijgbaar. Ik zie prijzen van +/- 50$ waarvoor deze verkocht zijn.
Ik heb aan één ingang in principe genoeg (Chromecast audio) maar een tweede ingang zou eventueel voor een tuner/tv gebruikt wenselijk zijn.
Heeft iemand een suggestie voor een dergelijke versterker die momenteel goed verkrijgbaar is tegen nette prijzen. Alle versterkers (merken) die ik aanbevolen zie zijn uitverkocht.
Er komen twee stuks B&W WM6 aan te hangen
Specs:
2-way vented-box system
1x ø25mm (1 in) Nautilus tube metal dome HF
1x ø160mm (6.5 in) woven fibreglass cone bass/midrange
-6dB at 50Hz and 30kHz
62Hz – 20kHz ±3dB on reference axis
Within 2dB of response on reference axis
Horizontal: over 40º arc
Vertical: over 10º arc
88dB spl (2.83V, 1m)
2nd and 3rd harmonics (90dB, 1m)
<1% 90Hz – 20kHz
8Ω (minimum 3.0Ω)
Nu stuitte ik op Topping / SMSL / Indeed Tripath T-amp versterkers. Alleen zijn de fora waar deze geprezen worden al wat ouder en zijn de daar aanbevolen versterkers niet meer verkrijgbaar. Ik zie prijzen van +/- 50$ waarvoor deze verkocht zijn.
Ik heb aan één ingang in principe genoeg (Chromecast audio) maar een tweede ingang zou eventueel voor een tuner/tv gebruikt wenselijk zijn.
Heeft iemand een suggestie voor een dergelijke versterker die momenteel goed verkrijgbaar is tegen nette prijzen. Alle versterkers (merken) die ik aanbevolen zie zijn uitverkocht.
Er komen twee stuks B&W WM6 aan te hangen
Specs:
2-way vented-box system
1x ø25mm (1 in) Nautilus tube metal dome HF
1x ø160mm (6.5 in) woven fibreglass cone bass/midrange
-6dB at 50Hz and 30kHz
62Hz – 20kHz ±3dB on reference axis
Within 2dB of response on reference axis
Horizontal: over 40º arc
Vertical: over 10º arc
88dB spl (2.83V, 1m)
2nd and 3rd harmonics (90dB, 1m)