TAG "Beschrijving"

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33
Hoooi!!!

Er zwerft een tag rond in jullie websiteje, en die vind ik nogal heel erg super belangrijk B)

Als ik aan het googlen ben op het onderwerp van die tag dan kom ik op een "beschrijving" pagina van tweakers.net uit, en daar staat geen beschrijving. Ik zie ook geen mogelijkheid daar iets aan te doen zonder jullie via deze weg lastig te vallen.

Ik heb er 0 commercieel belang bij, maar zou het leuk vinden om die pagina evt te vullen met een beschrijving.

Het gaat om de tag "Taskforce Tweakers"
op
http://tweakers.net/tag/Taskforce+Tweakers/

Een stukje beschrijving, historie en wat content draag ik met alle liefde en plezier aan... :)

Als het niet kan dan is dat dus gewoon dikke pech....

Thanks!
www.taskforcetweakers.com :)

FreeReef.nl

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Op de tag pagina staat geen "beschrijving",
Hij kan wel meer gevuld worden door artikelen, forum threads met de tag gekoppeld, etc.

[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 11-02-2016 17:40 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vergelijk het met iets als http://tweakers.net/tag/Linux/ en je ziet wat er de bedoeling van is. Ik zou eerder voorstellen de tag te verwijderen: een tag met 1 gekoppeld topic is vrij zinloos IMHO. Of: zorg dat je een paar keer iets nieuws-waardigs doet * en het wordt vanzelf gevuld met artikelen :P

* Liever geen geweld oid :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is ook nog mogelijk om een omschrijving in te vullen hoor, zie bijvoorbeeld http://tweakers.net/tag/CES+2016/. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dirk schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:46:
Het is ook nog mogelijk om een omschrijving in te vullen hoor, zie bijvoorbeeld http://tweakers.net/tag/CES+2016/. :)
Is dat niet een "redactie tag" en de ander een "user tag" o.i.d.?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dirk schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:46:
Volgensmij kan dat alleen maar als het een tag is voor redactie content

(Wat RobIII zegt dus)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Dirk

Dirk

Dat is het probleem niet en als het nodig is krijgt de tag wel een upgrade, de redactie zal alleen geen zin hebben om bij elk willekeurig onderwerp een beschrijving in te gaan vullen, dat doen ze nog niet eens bij de tags die ze wel zelf gebruiken (zoals bijvoorbeeld http://tweakers.net/tag/Linux/).

Dus het kan wel, maar ik zie het niet gebeuren. Verder kan deze tag inderdaad net zo goed weg, want er hangt alleen maar 1 topic aan, en ik zie er niet zomaar iets bijkomen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Hmmm..

De Tags worden geïndexeerd door google, en dat lijkt me nooit slecht. Als mensen op deze tag zoeken op google komt ook Tweakers naar voren, lijkt me zonde om dat weg te halen.. maar ik snap het punt.

Nou ja, ik zou hem graag willen aanvullen met filmpjes, beschrijvingen en andere dingen.. Aangezien alle tags door zoekmachines worden geïndexeerd lijkt het me sowieso geen slecht plan eens na te denken over waar mensen dan precies uitkomen.

Een lege pagina zit niemand op te wachten lijkt me...

En wie weet word Taskforce Tweakers wel een clan platform in de toekomst }:O

[ Voor 7% gewijzigd door World Citizen op 14-02-2016 13:52 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Als je zoekt op "task force Tweakers" dan is het 2e resultaat al het enige topic die aan de tag hangt (en de tag zelf het 3e resultaat) ;)

Het lijkt mij beter om de tag te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
_David_ schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:54:
Als je zoekt op "task force Tweakers" dan is het 2e resultaat al het enige topic die aan de tag hangt (en de tag zelf het 3e resultaat) ;)

Het lijkt mij beter om de tag te verwijderen.
Dus (en dit is een vraag geen gezeur) als ik voor alle 3 onze Taskforces een eigen topic maak zoals ook bij andere games gebeurd, dan mag hij blijven?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

World Citizen schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:59:
[...]

Dus (en dit is een vraag geen gezeur) als ik voor alle 3 onze Taskforces een eigen topic maak zoals ook bij andere games gebeurd, dan mag hij blijven?
Het is niet mijn beslissing maar voor 3 topics lijkt mij een topicreeks beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
_David_ schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:12:
[...]

Het is niet mijn beslissing maar voor 3 topics lijkt mij een topicreeks beter :)
Dat zou ik moeten zoeken. Een topic reeks ken ik niet..

Het maakt mij niet echt uit als de TAG verdwijnt, maar vind een extra resultaat op google nooit slecht. Zo lijkt het me dat Tweakers.net ook zo veel mogelijk resultaten wilt.

De TAG is nu geïndexeerd en het lijkt me sonde om dit dan maar te verwijderen omdat er niks staat.. Ik zou persoonlijk denken "laten we er dan iets mee doen" Immers het is een gratis zoekresultaat...

Ik snap dat het niet echt nut heeft om een TAG te hebben voor 1 topic.. Dat is net niet het doel van een TAG. Echter blijkbaar werkt het goed voor google, en zie het dan liever als een kans dan een overbodig iets.

Ik maak met alle liefde en plezier 2 andere topics aan voor de ander 2 Taskforces.. Ik vul ze met een fatsoenlijk startpost en zorg dat er wat mede-eigenaren zijn die input en moderatie kunnen doen.
Dan zou de TAG al 3 topics omvatten.

De TAG gaat over het spel BoomBeach... Deze is niet in de Pricewatch opgenomen omdat het een mobile free game is, maar ik vind het echt MEGA sonde dat er zo dus ook geen reviews geschreven kunnen worden. Boom Beach verdiend reviews.. en als die dan ook gekoppeld worden aan de TAG, ben je alweer completer. Helaas worden user reviews momenteel niet geïndexeerd in de TAG pagina, maar dat zou dus een mooie feature kunnen zijn.

In mijn visie zie ik op de TAG pagina in ieder geval VEEL meer info dan er nu staat. Dus naast officieel t.net nieuws en reviews zouden ook de Blogs, user reviews en user videos erbij gelinkt moeten worden. Zo vult een TAG beschrijving zich veel beter, en klik je vanuit een TAG naar alle onderdelen die daar meer te maken hebben. Dus niet enkel T.net materiaal, maar ook User materiaal.

Op de TAG pagina van Taskforce Tweakers word dan dus gelinkt naar
- Product
- User Reviews
- User videos
- gerelateerde TAGS
- T.net Nieuws
- T.net Videos
- Topics
- Korte beschrijving van het spel vanuit het oogpunt van de maker (in dit geval de beschrijving pagina van de app in de appstore)
- V&A aanbod (niet van toepassing hier)
- Leden die vaak met die TAG te maken hebben
- etc

Een echte landing page dus... waar alle info over die TAG en bijbehoren t.net materiaal te zien is.

Het feit dat hij nu enkel gevuld word met officieel t.net materiaal zie ik als een minpunt...

Het is maar een idee, en wat ik al zeg, als het niks word is het gewoon pech. Al zal dan altijd in mijn hoofd blijven hangen dat we een fatsoenlijk zoekterm met resultaat simpelweg weggooien en niet uitbuiten.... :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mobiele spellen worden inderdaad niet structureel aan de PW toegevoegd, maar als je erom vraagt, kan het wel... :)

Eenmaal toegevoegd kunnen er ook productreviews aan gehangen worden.

Voor uservideo's biedt Tweakers sowieso geen ruimte en aan blogs kunnen geen tags of producten gekoppeld worden.

Pagina: 1