Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
De Redmi 3 is inderdaad een prima toestel. Het ziet er mooi uit en werkt lekker. In de prijsklasse wel een topper denk ik. Al te krijgen vanaf 129 dollar. Momenteel is het nog wel even wachten op nieuwe weekly updates, die zijn er nog niet omdat hij net uit is en het Chinees nieuwjaar is geweest. De camera is geen Samsung S6 kwaliteit maar prima voor wat kiekjes. Echte foto's maakt men inderdaad met een fototoestel.
Probleem met Jiayu is dat het niet helemaal duidelijk is hoe het bedrijf er voor staat. Ze brengen geen toestellen meer uit (behalve de S3+, wat een aangepaste S3 is). Er gaan af en toe geruchten over faillissement of overname. Ook zei iemand hier op het forum dat er geen software updates meer komen. Mogelijk ben je dan afhankelijk van custom roms en de community. Voordeel is wel dat je volgens mij de 800mHz 4G band hebt welke de Redmi 3 niet heeft.
Probleem met Jiayu is dat het niet helemaal duidelijk is hoe het bedrijf er voor staat. Ze brengen geen toestellen meer uit (behalve de S3+, wat een aangepaste S3 is). Er gaan af en toe geruchten over faillissement of overname. Ook zei iemand hier op het forum dat er geen software updates meer komen. Mogelijk ben je dan afhankelijk van custom roms en de community. Voordeel is wel dat je volgens mij de 800mHz 4G band hebt welke de Redmi 3 niet heeft.
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
De 5,5 inch heeft mij toch weerhouden. Ik heb de verkoper op aliexpress nog een paar vragen gemaild en als die naar wens beantwoord worden dan bestel ik de Redmi daar.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |