Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:46
Mijn zoektocht beperkt zich tussen deze 2 toestellen.

Ik zoek een Chinese telefoon
Jiayu S3 of een Xiaomi Redmi 3

Wat is je budget?
Max €150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Huis, tuin en keuken gebruik. De gps is wel belangrijk. Ik gebruik Runkeeper best veel, Ik maak ook veel kiekjes (geen foto's, die maak ik met een fototoestel....

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Redmi 3 en de Jiayu S3.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een Jiayu G4S (met idd een bagger gps) Is de gps van de S3 net zo slecht? De S3 is wel groter maar heeft ook meer RAM.....

Qua prijs maken ze niet veel, maar ik heb mijn twijfels over de gps van de S3. Van de Redmi lees ik best goede dingen.

[ Voor 5% gewijzigd door ..Christiaan.. op 10-02-2016 23:01 ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
De Redmi 3 is inderdaad een prima toestel. Het ziet er mooi uit en werkt lekker. In de prijsklasse wel een topper denk ik. Al te krijgen vanaf 129 dollar. Momenteel is het nog wel even wachten op nieuwe weekly updates, die zijn er nog niet omdat hij net uit is en het Chinees nieuwjaar is geweest. De camera is geen Samsung S6 kwaliteit maar prima voor wat kiekjes. Echte foto's maakt men inderdaad met een fototoestel.

Probleem met Jiayu is dat het niet helemaal duidelijk is hoe het bedrijf er voor staat. Ze brengen geen toestellen meer uit (behalve de S3+, wat een aangepaste S3 is). Er gaan af en toe geruchten over faillissement of overname. Ook zei iemand hier op het forum dat er geen software updates meer komen. Mogelijk ben je dan afhankelijk van custom roms en de community. Voordeel is wel dat je volgens mij de 800mHz 4G band hebt welke de Redmi 3 niet heeft.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:46
De 5,5 inch heeft mij toch weerhouden. Ik heb de verkoper op aliexpress nog een paar vragen gemaild en als die naar wens beantwoord worden dan bestel ik de Redmi daar.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |