Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-11 13:22
Medeforummers,

Ik heb vorige week een nieuw zakelijk toestel gekregen. Het gaat om een Samsung Galaxy xcover 3.
Na de eerste dag merkte ik dat het toestel doodleuk na 3 uur bijna leeg was. ik had het vermoeden dat dit kwam omdat het toestel nog niet goed geladen was. Hierna dus meermalen aan het stopcontacten volledig geladen en helaas ging het toestel gewoon dood na 5 uur. Dit bij GEEN gebruik behalve standby.
Op advies van mijn ICT afdeling de bleutooth uitgezet indien ik deze niet nodig had en monitoren wat er zou gebeuren. Je raadt het al: weer snel leeg.
Nu heb ik gisteren een nieuwe accu gekregen omdat het vermoeden bestond dat deze dan toch defect was. Tot mijn verbazing loopt het toestel weer snel leeg zonder gebruik. Vanavond om 19:00 was het toestel 100% en nu nog maar 73% zonder gebruik.

Ik heb op de achtergrond mijn exchange mail draaien, er staat whatsapp op en de agenda word gevuld door de zakelijke planning. verder doe ik er niets mee.
Op de achtergrond staat aan: bluetooth, mobiele gegevens, wifi en de synchronisatiefunctie.

Zie ik iets over het hoofd waardoor dit toestel zo extreem snel leegloopt of is het toestel gewoon defect?

Hopende op jullie suggesties!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Je kan bij Instellingen/Accu zien wat grote gebruikers zijn, als het goed is, kan bij Samsung iets anders zijn.
Verder zijn er apps die meer gedetaileerde informatie geven over gebruiks statistieken.
Het kan zijn dat de telefoon helemaal niet in deepsleep gaat door een app of door een Android systeem functie.
Als een normale restart geen verschil maakt zou ik zelf nu een factory reset doen.

• bakkie1985
Toestel was defect. Vandaag een nieuwe ontvangen welke maar 3% heeft verbruikt over 8 uur ;)

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Kijk.

• bakkie1985
Mag een slotje op :)