Mijn vraag
Hallo Tweakers,
Ik heb een raspberry pi staan en wil daar graag Wordpress op installeren. Ik krijg via het lokale netwerk de normale wordpress installatie voor me, alleen als ik naar mijn domein ga dan zie ik de text-only wordpress installatie.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Raspberry Pi, Mysql, Wordpress, Apache2 +php5, Cloudflare
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al wat dingen gevonden over rechten (Chown etc.) maar dit lijkt niks te veranderen.
Ook zijn de poorten 80, en 443 open gezet naar het IP van de Pi.
Ik heb wordpress opnieuw gedownload en uitgepakt, maar dit maakt ook geen verschil.
Op Tweakers kon ik niets over eenzelfde probleem vinden (of mijn trefwoorden zijn niet goed)
Wat kan de oorzaak zijn? Of heeft iemand de goede chown commando's die ik kan uitvoeren?
//edit
Op de verkeerde plek gepost. Oeps
Hallo Tweakers,
Ik heb een raspberry pi staan en wil daar graag Wordpress op installeren. Ik krijg via het lokale netwerk de normale wordpress installatie voor me, alleen als ik naar mijn domein ga dan zie ik de text-only wordpress installatie.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Raspberry Pi, Mysql, Wordpress, Apache2 +php5, Cloudflare
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al wat dingen gevonden over rechten (Chown etc.) maar dit lijkt niks te veranderen.
Ook zijn de poorten 80, en 443 open gezet naar het IP van de Pi.
Ik heb wordpress opnieuw gedownload en uitgepakt, maar dit maakt ook geen verschil.
Op Tweakers kon ik niets over eenzelfde probleem vinden (of mijn trefwoorden zijn niet goed)
Wat kan de oorzaak zijn? Of heeft iemand de goede chown commando's die ik kan uitvoeren?
//edit
Op de verkeerde plek gepost. Oeps

[ Voor 9% gewijzigd door thomas1907 op 10-02-2016 21:35 ]