Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor school/gaming

Pagina: 1
Acties:

• Flashartist
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10-2023
Geachte medetweakers,

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn studie, daarnaast speel ik zo af en toe ook wel eens League of Legends, Minecraft en Warrock.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
Het maakt mij niet uit welk besturingssysteem op de laptop zit, echter zou ik wel graag een SSD willen. Op deze SSD hoeft maar 128 gb te staan.

Wat is je budget?
Mijn budget is 900-1100 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik reis dagelijks ongeveer twee uur, dus het is belangrijk dat de laptop licht is. Het scherm dient dan ook tussen de 13 en 15 inch te zitten. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de resolutie minimaal 1920x1080 is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt :)

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-11 19:40

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

Uit de sticky bovenaan dit subforum:
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Kom ook niet op te proppen met "Ja, ik heb gezocht en ik wil het liefst een zwarte." of "Ik heb het liefst er één van fabrikant X.". Dit zegt namelijk helemaal niets en zonder onderbouwing biedt het dan ook geen meerwaarde.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis; neem andere topics door, kijk naar de NBBG en lees reviews. Zo leer je er zelf ook het meeste van.
Het is dus de bedoeling dat je zelf wat modellen opzoekt, deze hier neerzet met een korte onderbouwing en ons dan om feedback en advies vraagt.

[ Voor 5% gewijzigd door MightyPenguin op 10-02-2016 21:20 ]

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558