Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen. Ik vindt het raar dat me s4 snel leeg gaat. Hoe kan ik dat voorkomen. Als ik op school hen zit ik nast me vriend. Dan kijk ik effe hoeveel procent hij heeft op zijn samsung galxy s5 is er bijvoorbeeld 80% en bij mij 30ofosw hoe kan dat. Ik weet dat s5 betere baterij verbruik heeft maar er zit ineens zoveel verschil wie kan me helpen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij al mijn Samsung S modellen word de batterij na een jaar gebruik sowieso een stuk minder. Verder begin eens met kijken wat er nou precies batterij verbruikt.

Geef verder ook altijd aan bij een topic wat je precies geprobeerd hebt om zelf het probleem op te lossen en geeft voldoende info. Een topic dat uit enkele zinnen bestaat blijft meestal niet lang open.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:03:
Hallo mensen. Ik vindt het raar dat me s4 snel leeg gaat. Hoe kan ik dat voorkomen. Als ik op school hen zit ik nast me vriend. Dan kijk ik effe hoeveel procent hij heeft op zijn samsung galxy s5 is er bijvoorbeeld 80% en bij mij 30ofosw hoe kan dat. Ik weet dat s5 betere baterij verbruik heeft maar er zit ineens zoveel verschil wie kan me helpen?
Je kan hem uitzetten, dan gaat ie een stuk minder snel leeg.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

DarkSide

theres no place like ::1

daarbij kan er van alles zijn. Wat heb jij allemaal op je telefoon. Wat heeft je vriend op zijn telefoon.
Wat zegt de telefoon zelf aan wat veel resources vreet. Wat heb je verder zelf nog uitgezocht en gedaan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.