Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Niet verbonden met Wifi kan wel op internet, geel sterretje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik ben een beetje ten einde raad. :? 8)7
Wie zou mij kunnen helpen?

Ik heb een laptop met Windows 7. In het begin kon ik direct verbonden worden met wifi thuis maar de afgelopen dagen krijg ik een geel sterretje te zien bij de verbinding en krijg steeds de melding "Niet verbonden, er zijn verbindingen beschikbaar".

Het vage is, ik kan wel gewoon op internet maar ik ben dus 'officieel' niet verbonden met een netwerk.

- Ik heb geprobeerd om de drivers van de netwerkkaart up te daten, dit maakte geen verschil (of ik heb iets over het hoofd gezien)

-Ik zag dat er een hele waslijst aan drivers in 'apparaat beheer' zaten dus heb ik er een paar uitgeschakeld.(ze waren eerst allemaal ingeschakeld)

-Ik heb de router en modem aan en uit gezet, nog steeds dezelfde melding.

-Ik heb de virusscanner verwijderd, helaas maakt dit ook niets uit.

-Ik heb windows updates gedaan, niets.

-Op internet las ik iets met ip config all (zoiets) bij cmd. Dit heb ik ook gedaan maar er staat 'medium ontkoppeld'. Ik heb gezocht op diverse forums maar kon niets vinden.

Hoop dat iemand me hier kan helpen of dit probleem eerder heeft gehad?
:'(

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Wat je aangeeft kan niet, punt

Geef de laptop aan iemand die wel iets van computers weet, want dit gaat waarschijnlijk niet opgelost worden op afstand op deze manier.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:38
Zit er toevallig ook geen utp kabel in je laptop?
Kun je eens een screenshot van je netwerkadapters maken.

Verwijderd

Topicstarter
@Breezers bedankt voor je hulp/reactie :)

Ik heb wel een beetje verstand van computers en gelukkig is het opgelost. Misschien was ik toch te snel met deze vraag stellen. (ik was er al dagen mee bezig)

Ik heb doorgezocht en keek bij services en heb daar iets veranderd, gelijk was mijn wifi connected! :)

Dus mensen die dit probleem ooit krijgen.(geel sterretje bij verbindingen rechtsonder). Probeer bij computerbeheer>services en toepassingen> services en kijk in de lijst wat niet is opgestart of uitgeschakeld staat te selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
@winux dankjewel voor je reactie/hulp!

Het is al opgelost.

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:29:
@Breezers bedankt voor je hulp/reactie :)

Ik heb wel een beetje verstand van computers en gelukkig is het opgelost. Misschien was ik toch te snel met deze vraag stellen. (ik was er al dagen mee bezig)

Ik heb doorgezocht en keek bij services en heb daar iets veranderd, gelijk was mijn wifi connected! :)

Dus mensen die dit probleem ooit krijgen.(geel sterretje bij verbindingen rechtsonder). Probeer bij computerbeheer>services en toepassingen> services en kijk in de lijst wat niet is opgestart of uitgeschakeld staat te selecteren.
Ben ik toch wel benieuwd, welke service(s) uitgeschakeld stonden?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik ook, want zoals ik het nu lees doe je maar wat

Iperf

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 22:42
Iets met WLAN AutoConfig ofzo waarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
@winux

in computerbeheer>services>Network list Service" en "Network location Awareness" stonden niet aan :F
Pagina: 1