Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-04 10:30
Mijn vraag

Hallo allen,

Ik wil graag een tekst wijzigen van een app maar kan niets vinden in google en Android topic/tweakers
voor de duidelijkheid: ik heb een app genaamd CloudMagic hiervan wil ik tekst veranderen naar E-mails.

Ik gebruik de samsung S6 Edge

Weet iemand een app dat dat kan?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb wel een app ingelezen iFont maar dit is alleen tekst letters aanpassen.

Alvast bedankt!

Correct me if iam wrong, don't just me with the name NoOb

Beste antwoord (via isman op 10-02-2016 16:39)

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 20:50

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

De app krijgt de naam mee van de ontwikkelaar, lijkt me stug dat jij hier aanpassingen aan kan of zou kunnen doen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:51

Rhapsody

In Metal We Trust

Je kunt apps niet hernoemen tot zover ik weet.

Er is wel een tooltje op dit te bereiken zie ik: http://www.guidingtech.co...ndroid-apps-change-icons/
Maar dan moet je de APK gaan aanpassen. Bij een volgende update moet je dan weer diezelfde actie uitvoeren.

[ Voor 71% gewijzigd door Rhapsody op 10-02-2016 16:06 ]

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 20:50

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

De app krijgt de naam mee van de ontwikkelaar, lijkt me stug dat jij hier aanpassingen aan kan of zou kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:15
Dit kan wel door de apk te extracten/decompilen en dan de betreffende strings te wijzigen etc.
Is echter geen sinecure :)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 10-02-2016 16:08 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
pffff wat jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38
Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt, maar bij de laucher die ik gebruik (Apex Launcher) kan ik de namen bij de iconen op mn homescreen wijzigen naar wat ik ook maar wil (long press > edit). Hetzelfde kan ik ook in de app drawer doen (b.v. Chrome renamen naar "Bla bla bla").
Dus als je dit wilt, en Touchwiz kan het niet, dan zul je een andere launcher moeten installeren zoals b.v. Apex Launcher. Of andere bekende launchers (b.v. Nova Launcher) dit ook kunnen weet ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Moi_in_actie op 10-02-2016 16:11 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:15
Als dát inderdaad het enige is is dat nogal makkelijk en dacht ik veel en veel te complex :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Moi_in_actie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:11:
Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt, maar bij de laucher die ik gebruik (Apex Launcher) kan ik de namen bij de iconen op mn homescreen wijzigen naar wat ik ook maar wil (long press > edit). Hetzelfde kan ik ook in de app drawer doen (b.v. Chrome renamen naar "Bla bla bla").
Dus als je dit wilt, en Touchwiz kan het niet, dan zul je een andere launcher moeten installeren zoals b.v. Apex Launcher. Of andere bekende launchers (b.v. Nova Launcher) dit ook kunnen weet ik niet.
Nova kan dat ook :) Kan volgens mij al heel lang, ADW en Launcher Pro waren 5 jaar terug een van de eerste die die functionaliteit hadden. Good ol' days :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38
Kaalus schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:14:
[...]

Nova kan dat ook :) Kan volgens mij al heel lang, ADW en Launcher Pro waren 5 jaar terug een van de eerste die die functionaliteit hadden. Good ol' days :9
Ah oke. Ja toen ik ooit een keer rond ging kijken voor een andere launcher ging mijn voorkeur uit naar Apex en heb sindsdien nooit meer geswitched :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
Kom maar met antwoorden mensen.

Ik waardeer jullie tips!!
En thuis helemaal uitpluizen aan de hand van jullie antwoorden.

Pagina: 1