Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
I5 4690K @ 4.6ghz
R9 280x vapor-x
Ik gebruik windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik gebruik op het moment een lg flatron e 2260;
http://www.cnet.com/products/lg-flatron-e2260/specs/
Maar ik ben opzoek naar een 2e scherm.
Het budget is helaas gecapped op 100-150 euro.
De zoektocht is dan ook een leuk budget scherm! Hoe goedkoper hoe fijner voor mij.
Onlangs ben ik half blind geworden, ik zie met mijn linker oog alleen nog maar felle lichten. Ik weet niet of bepaalde soorten schermen minder "prikkels" zullen doorgeven kwa licht? Dus ik dacht ik vermeld het maar.
Het liefst zou ik een schermresolutie van 1920-1080 gebruiken.
Grootte van het scherm maakt niet uit, alleen liever niet kleiner dan 21".
Ik ben van plan dit scherm te gebruiken voor office dingen en af en toe ook een game hierop te draaien, en dan niet de games op beide schermen
De reden dat ik dit scherm wil is omdat het lg scherm het langzaam aan het begeven is. Dus dit scherm gaat hem ooit vervangen!
Zelf had ik al op v&a gekeken,
V&A aangeboden: Samsung S22C150N Zwart - 21,5 inch HD monitor
Daar viel dit scherm mij op!
Ik hoop hierbij voldoende info te hebben, zo niet dan edit ik de post met de nodige info!
Mvg, Rob!
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
I5 4690K @ 4.6ghz
R9 280x vapor-x
Ik gebruik windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik gebruik op het moment een lg flatron e 2260;
http://www.cnet.com/products/lg-flatron-e2260/specs/
Maar ik ben opzoek naar een 2e scherm.
Het budget is helaas gecapped op 100-150 euro.
De zoektocht is dan ook een leuk budget scherm! Hoe goedkoper hoe fijner voor mij.
Onlangs ben ik half blind geworden, ik zie met mijn linker oog alleen nog maar felle lichten. Ik weet niet of bepaalde soorten schermen minder "prikkels" zullen doorgeven kwa licht? Dus ik dacht ik vermeld het maar.
Het liefst zou ik een schermresolutie van 1920-1080 gebruiken.
Grootte van het scherm maakt niet uit, alleen liever niet kleiner dan 21".
Ik ben van plan dit scherm te gebruiken voor office dingen en af en toe ook een game hierop te draaien, en dan niet de games op beide schermen
De reden dat ik dit scherm wil is omdat het lg scherm het langzaam aan het begeven is. Dus dit scherm gaat hem ooit vervangen!
Zelf had ik al op v&a gekeken,
V&A aangeboden: Samsung S22C150N Zwart - 21,5 inch HD monitor
Daar viel dit scherm mij op!
Ik hoop hierbij voldoende info te hebben, zo niet dan edit ik de post met de nodige info!
Mvg, Rob!
[ Voor 9% gewijzigd door robogeeka op 10-02-2016 18:09 ]