Mijn vriendin wilt een desktop kopen, nu heb ik aangeboden om haar te helpen bij het samenstellen hiervan. nu hebben we via alternate een build gemaakt alleen kan ik zelf niet beoordelen of deze onderdelen een slechte prijs/kwaliteit verhouding hebben of niet.
Ik zou de desktop graag zo willen samenstellen dat er nog mogelijkheden zijn om in de toekomst uit te breiden.
In deze build heb ik rekening ermee gehouden dat er gebruik wordt gemaakt van de grafische kaart die in de processor zit.
Er zijn geen desktop onderdelen die meegaan naar deze nieuwe desktop.
Alleen randapparatuur zoals :
1 Beeldscherm met DVI-D
1 Beeldscherm met VGA.
1 Muis met USB
1 Toetsenbord met USB
Indien er twee beeldschermen op aangesloten kunnen worden is dit meegenomen dit heeft echter geen prioriteit aangezien de beeldschermen redelijk oud zijn, en in de toekomst nog wel zullen worden vervangen.
Ik zet de desktop zelf in elkaar dus kan de onderdelen los kopen.
Dus als iemand tips of suggesties heeft hoor ik ze graag.
Ik zoek een?
Desktop
Wat is je budget?:
600 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om? :
in eerste instantie sims 4 mee te spelen en standaard programma's zoals office te gebruiken.
In de toekomst kunnen hier nog andere games bijkomen maar zelf weet ze nog niet wat ze precies leuk vindt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zou de desktop graag zo willen samenstellen dat er nog mogelijkheden zijn om in de toekomst uit te breiden.
In deze build heb ik rekening ermee gehouden dat er gebruik wordt gemaakt van de grafische kaart die in de processor zit.
Er zijn geen desktop onderdelen die meegaan naar deze nieuwe desktop.
Alleen randapparatuur zoals :
1 Beeldscherm met DVI-D
1 Beeldscherm met VGA.
1 Muis met USB
1 Toetsenbord met USB
Indien er twee beeldschermen op aangesloten kunnen worden is dit meegenomen dit heeft echter geen prioriteit aangezien de beeldschermen redelijk oud zijn, en in de toekomst nog wel zullen worden vervangen.
Ik zet de desktop zelf in elkaar dus kan de onderdelen los kopen.
Dus als iemand tips of suggesties heeft hoor ik ze graag.
Ik zoek een?
Desktop
Wat is je budget?:
600 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om? :
in eerste instantie sims 4 mee te spelen en standaard programma's zoals office te gebruiken.
In de toekomst kunnen hier nog andere games bijkomen maar zelf weet ze nog niet wat ze precies leuk vindt.
Wat heb je zelf al gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | ASRock B85M Pro3 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Sharkoon T3-V USB 3.0 | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 61,99 | € 61,99 |
| 1 | Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Corsair VS450 | € 37,95 | € 37,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 456,74 | |
[ Voor 49% gewijzigd door NaxxiusX op 10-02-2016 16:36 ]