moet ik me primaire (windows)partitie dan eerst mounten?? wat moet ik ong aan lilo.conf toevegen??
bedankt, tjd
bedankt, tjd
McFraGG de gekste !!
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Verwijderd
1
2
| other=/dev/hda1
label=windows |
Copypaste /proc/partitions en /etc/fstab eens?Op donderdag 21 juni 2001 18:35 schreef THIJZEL het volgende:
ehh windows staat op me primare windowspartitie 2 0f 3.(heeft swap ook een nr? dan 3), hoe geef ik die eenlabel? of is dat dat label dat ik heb al in windos gegeven heb
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
dat wordt dan /dev/hda3 (tenzij je die window partitie in een extended partitie hebt zitten, dan wordt het hda5 geloof ikOp donderdag 21 juni 2001 18:35 schreef THIJZEL het volgende:
ehh windows staat op me primare windowspartitie 2 0f 3.(heeft swap ook een nr? dan 3), hoe geef ik die eenlabel? of is dat dat label dat ik heb al in windos gegeven heb
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Verwijderd
Euhm je zit toch niet met quote te spelen heOp donderdag 21 juni 2001 18:49 schreef niorg81 het volgende:
en nog een keer...
kunnen ze niet verwijderd worden
dit lijkt een bugje in topix te zijn... als ik mijn bericht edit, post 'ie m gewoon opnieuw![]()
1
2
3
4
5
| -snip- other=/dev/hda1 label=Win98 table=/dev/hda -snip- |
Verwijderd
Mjah, eigenlijk had je vraag sowieso in een nieuw topic gemoetenOp vrijdag 05 april 2002 12:15 schreef MBMarduk het volgende:
*BUMP*
Hey mods is't oke om 'm nieuw aan te maken dit topic?
Want met 12 ouwe replies lijkt niemand het interessant te vinden.