Beste medetweakers,
Ongeveer 4 maanden nu heb ik een andere baan.
Enorme verbetering ten opzicht van de vorige waar het enorme stress was voor bijna minimumloon.
Maar ik loop tegen een probleem aan, er is zowat niets te doen.
Hogerop zegt dat ik mensen met problemen snel help en vriendelijk (iets wat de voorganger minder had)
en dat ik super werk lever.
Maar stiekum doe ik zowat niks.
Voorbeeld vandaag heb ik 2 dingen gedaan dat koste me 15 minuten en voor de rest zit ik op Tweakers en Nu.nl
Af toe komt er een project dan heb ik 30 uur werk in 40 uurige werkweek maar normaal is het nu denk ik 3-4 uurtjes werk in 40 uur.
Gezien ik er niet op zit te wachten om werkloos te worden durf ik dit ook niet echt bij mijn hogerop neer te leggen (net een contractaanbod gekregen voor een jaar met een riante opslag)
Nu zullen somige mensen mischien denken "Waarom klagen"?
Nou ik word er zelf gewoon zuf van en kom kapot thuis.
Hebben meer mensen in de IT dit, is dit normaal in het bedrijfsleven?
PS uit verveling ben ik begonnen met het maken van een D&D text based achtige RPG game om maar niet gek te worden.
Ongeveer 4 maanden nu heb ik een andere baan.
Enorme verbetering ten opzicht van de vorige waar het enorme stress was voor bijna minimumloon.
Maar ik loop tegen een probleem aan, er is zowat niets te doen.
Hogerop zegt dat ik mensen met problemen snel help en vriendelijk (iets wat de voorganger minder had)
en dat ik super werk lever.
Maar stiekum doe ik zowat niks.
Voorbeeld vandaag heb ik 2 dingen gedaan dat koste me 15 minuten en voor de rest zit ik op Tweakers en Nu.nl
Af toe komt er een project dan heb ik 30 uur werk in 40 uurige werkweek maar normaal is het nu denk ik 3-4 uurtjes werk in 40 uur.
Gezien ik er niet op zit te wachten om werkloos te worden durf ik dit ook niet echt bij mijn hogerop neer te leggen (net een contractaanbod gekregen voor een jaar met een riante opslag)
Nu zullen somige mensen mischien denken "Waarom klagen"?
Nou ik word er zelf gewoon zuf van en kom kapot thuis.
Hebben meer mensen in de IT dit, is dit normaal in het bedrijfsleven?
PS uit verveling ben ik begonnen met het maken van een D&D text based achtige RPG game om maar niet gek te worden.