Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
gehe, van niks naar nergensOp donderdag 21 juni 2001 17:57 schreef kieskes het volgende:
van waar naar waar loopt die kabel dan
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
dan kan ik je ook niet helpenOp donderdag 21 juni 2001 18:00 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
gehe, van niks naar nergens
nou zeg, zo maak je jezelf er wel heel erg makkelijk vanaf...kom terug jij! en oplossen potverdikkie!Op donderdag 21 juni 2001 18:02 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
[..]
dan kan ik je ook niet helpen
Ik heb gewoon 5 aders er af geknipt, en hem als netwerkkabel gebruikt
anders bel je de ptt ff??
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Whehe, neej jij maakt het ons makkelijkOp donderdag 21 juni 2001 18:04 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
nou zeg, zo maak je jezelf er wel heel erg makkelijk vanaf...kom terug jij! en oplossen potverdikkie!
Kijk eens naar de mantel van het touwtje.. daar staat namelijk een type op
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
het is idd zoiets ja, wij hebben dat ook, maar ik kan het niet beter uitleggen dan digitaldeadOp donderdag 21 juni 2001 18:07 schreef digitaldead het volgende:
heeft denk ik iets met verdeel station achtig iets te maken... wij hebben in onze woning ook zo'n soort kabel naar een kassie lopen dat het mogelijk maakt om meer dan 2 mensen op 1 adres te zetten..
das weer duidelijk danOp donderdag 21 juni 2001 18:08 schreef Adarkar het volgende:
[..]
het is idd zoiets ja, wij hebben dat ook, maar ik kan het niet beter uitleggen dan digitaldead
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Sinds wanneer heeft een netwerkkabel nog maar 7 draadjes?Op donderdag 21 juni 2001 18:07 schreef kieskes het volgende:
ik heb hier thuis ook een 12 aderige kabel liggen, heb even de kleuren nagekeken en die zijn precies hetzelfde.
Ik heb gewoon 5 aders er af geknipt, en hem als netwerkkabel gebruikt
Verwijderd
Denk dat de KPN bellen meer zin heeftOp donderdag 21 juni 2001 18:07 schreef digitaldead het volgende:
je heb maar 4 kabels nodig voor je netwerkje:)
die kabel kan je dus als 3 utp kabels gebruiken
na ja... tis wel een oude kabelOp donderdag 21 juni 2001 18:12 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
[..]
Denk dat de KPN bellen meer zin heeft
als je btw um echt voor netwerk wil gaan gebruiken moet je wel ff kijken of ie overal goed afegeschermd is anders krijg je netwerk stabiliteit problemen..
Verwijderd
Ga anders eens aan de kabel hangen en kijken wat je lostrekt...Op donderdag 21 juni 2001 18:04 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
nou zeg, zo maak je jezelf er wel heel erg makkelijk vanaf...kom terug jij! en oplossen potverdikkie!
Een kabel loopt van A naar B, als je A en B gevonden hebt, dan kun je mischien makkelijker achterhalen waar ie voor geweest zou kunnen zijn.
Ik heb ff bij mezelf gekeken, ik heb zo'n kabel niet...
tja, dat krijg je zonder rekenmachine bij de handOp donderdag 21 juni 2001 18:10 schreef Big Tazzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een netwerkkabel nog maar 7 draadjes?
Verwijderd
start ---> programma's ---> bureau acc. ---> rekenmachineOp donderdag 21 juni 2001 18:15 schreef kieskes het volgende:
[..]
tja, dat krijg je zonder rekenmachine bij de hand
start ---> uitvoeren --> calcOp donderdag 21 juni 2001 18:17 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
[..]
start ---> programma's ---> bureau acc. ---> rekenmachine
The cyclographing developer
(ms intellitype pro)
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
knopje 'calculator' op toetsenbord indrukkenOp donderdag 21 juni 2001 18:53 schreef Potatoman het volgende:
[..]
start ---> uitvoeren --> calc
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
CtrlEsx + r calc [enter] !Op donderdag 21 juni 2001 18:53 schreef Potatoman het volgende:
[..]
start ---> uitvoeren --> calc
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Windowsknop+R calc [Enter]Op donderdag 21 juni 2001 18:59 schreef virtual het volgende:
[..]
CtrlEsx + r calc [enter] !
Kom op zeg, we hebben het over 12-5!
ja inderdaad, dat zal het dus wel zijn.Op donderdag 21 juni 2001 19:01 schreef PeterT het volgende:
waarschijnlijk heeft er in je huis een oude huis centrale van de ptt gezeten, deze kon niet overweg met een 4 aderig kabeltje zoals nu gebruikelijk is. heeft deze kabel toevallig ook nog een grijs achtige buitenmantel?
Kan'um niet gebruiken voor netwerk omdat de draden niet twisted pair zijn. En teveel draden hebben dezelfde kleur waardoor ik niet weet welke draad ik moet aansluiten op een bepaalde positie.
Maar ik ben al tevreden met alleen weten wat het is.
dankuwel allen.