Toon posts:

Oplader "blok" van laptop tikt erg snel.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb net mijn laptop inclusief oplader meegenomen, en nu wou ik hem opladen, en nu maakt mijn opladerblok een ontzettend lawaai. (Tikkend), ik weet niet of dit gevaarlijk is of wat dan ook, maar ik heb hem snel uit de oplader gehaald. Mijn laptop vroeg niet veel stroom op dat moment...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik gebruik een MSI laptop, een van de nieuwste, met een flink oplader blok.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb al geprobeerd om het stof er tussen weg te houden, en wat wrikken in de aansluiting van het snoer tussen het opladerblok en het snoer naar het stopcontact. Het tikken stopt als ik hem er uit haal. Daar komt ook het getik vandaan...

Beste antwoord (via Verwijderd op 10-02-2016 14:54)

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 13:41
Wat voor oplader is het dan wel? Heeft hij wel de juiste spanning? Is het een nieuwe of ergens anders vandaan getoverd? Je zegt dat je hem meegenomen hebt, maar waar vandaan? van huis, de winkel, kringloop?
Hoe dan ook als je geen originele oplader hebt bij een nieuwe laptop hebt zou ik maar opzoek gaan naar een originele.

Flickr - Strava

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het getik is intussen veranderd naar zoemend geluid. Als ik mijn laptop uit heb, maakt hij hetzelfde geluid. Kan ik mijn laptop er nog mee opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:35
Wat zei MSI over dit probleem toen je contact met ze op nam over dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen contact opgenomen, aangezien ik niet weet of het probleem bij MSI ligt aangezien de oplader niet van MSI is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Lijkt me inderdaad niet helemaal goed. Ik zou ermee terug gaan ;) En/of een nieuwe oplader kopen.

Je kan natuurlijk ook even met een hamertje erop tikken, en kijken of ie nog terug tikt ;) Hahah.

Gestoord word je toch...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 13:41
Wat voor oplader is het dan wel? Heeft hij wel de juiste spanning? Is het een nieuwe of ergens anders vandaan getoverd? Je zegt dat je hem meegenomen hebt, maar waar vandaan? van huis, de winkel, kringloop?
Hoe dan ook als je geen originele oplader hebt bij een nieuwe laptop hebt zou ik maar opzoek gaan naar een originele.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GWBoes schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:33:
Dit is de originele lader die ik ongeveer een half jaar geleden erbij kreeg...

Maar blijkbaar vonden de stopcontacten in Zwolle mij gewoon niet aardig, want thuis doet hij het wel normaal gelukkig. Iedereen die heeft meegedacht bedankt :)
Pagina: 1