Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:19

RobertowNL

For your gear!

Windstorm schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:25:
@Smégol

Kijk even naar deze: http://www.miky.nl/gsm/ab...-only/t-mobile/?mid=tekst
i.c.m.: https://www.t-mobile.nl/k...epaid/extras-voor-klanten Vriendenkorting €25 en T-Mobile Samen €2,50 per maand korting.
Helaas gaan ze de vriendenkorting niet uitkeren (tenminste zoiets hoorde ik). Het betreft hier een ander abonnement dan de voorwaarden van vriendenkorting.
Zelf de annulering / weigering nog niet binnen gekregen overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertowNL op 22-02-2016 13:45 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Waarom? Basis SIM valt toch onder de voorwaarden?:

Het kan wel even doorgaan met die korting:
Als de factuur van de klant lager is dan de totale factuurkorting waar hij recht op heeft, dan ontvangt hij/zij de eerste maand het totale bedrag van de factuur als korting. De klant betaalt dan € 0,- die maand. De rest van de factuurkorting wordt verrekend met devolgende factuur of facturen.

Trouwens, wat een gezeik met het vervroegen van nummerbehoud van 21 naar 1 maar bij T-mobile. Om er hier weer achter te komen dat het pas per 31 maart hoeft :X

[ Voor 26% gewijzigd door Hageneis op 22-02-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartD95
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05 09:50
Pinko schreef op maandag 22 februari 2016 @ 02:28:
Die gratis maand Bright nemen en meteen opzeggen is echt een goed idee, dank daarvoor! Hebben jullie meteen in het "overstap naar Bright" mailtje al vermeldt dat je na die maand meteen wil opzeggen, of moet dat op 1 Maart via de mail of Choozze.me pagina?
De klantenservice zei dat dat pas op 1 maart kon, en je dan op 1 april weg kan. Nummerbehoud aanvragen kan wel direct nadat je de gratis maand aangevraagd hebt (wel 1 april opgeven als overstapdatum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RobertowNL schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:45:
[...]

Helaas gaan ze de vriendenkorting niet uitkeren (tenminste zoiets hoorde ik). Het betreft hier een ander abonnement dan de voorwaarden van vriendenkorting.
Zelf de annulering / weigering nog niet binnen gekregen overigens.
Miky vermeldt het zelf anders gewoon op zijn website: http://www.miky.nl/gsm/abonnement/t-mobile/vriendenkorting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Hageneis schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:59:
Waarom? Basis SIM valt toch onder de voorwaarden?:

Het kan wel even doorgaan met die korting:
Als de factuur van de klant lager is dan de totale factuurkorting waar hij recht op heeft, dan ontvangt hij/zij de eerste maand het totale bedrag van de factuur als korting. De klant betaalt dan € 0,- die maand. De rest van de factuurkorting wordt verrekend met devolgende factuur of facturen.

Trouwens, wat een gezeik met het vervroegen van nummerbehoud van 21 naar 1 maar bij T-mobile. Om er hier weer achter te komen dat het pas per 31 maart hoeft :X
Nee blijkbaar niet dus; althans bij Miky is het een:
Basisabonnement SO
Terwijl het in de voorwaarden gaat over Basis Sim die blijkbaar qua naam verschillen waardoor het niet mag :X

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Dit kwam ik ook nog tegen over Vriendenkorting via Miky: https://www.facebook.com/Miky/posts/913911095355053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

Via Miky (Basisabonnement) kun je gewoon gebruik maken van de vriendenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, ik heb niet zo'n zin in te veel gedoe, en ik denk niet dat ik er veel aan heb.. Ik bedoel ik ken geen andere mensen die een andere provider zoeken, ik neem aan dat hier iedereen elkaar al geholpen heeft aan zo'n vriendenkorting..

Ik denk er nog even een paar dagen over na, maar ik denk dat ik voor één van de 2 eerder genoemde opties ga.. Simyo als ik iets duurder wil, maar schijnbaar betrouwbaarder, of Ben als ik goedkoper wil, en storingen en dat soort zaken voor lief neem, wat ik nu overigens ook heb gedaan met Choozze.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Anoniem: 444220 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:37:
Via Miky (Basisabonnement) kun je gewoon gebruik maken van de vriendenkorting.
Raar, dan moet ik er even achteraan. Had afkeur om die reden bij een kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Heeft iemand misschien de link nog om over te stappen van zero naar bright? Ik ben die mail van 1 februari kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-05-2024
Hallo Choozze Team,

Graag wil ik overstappen naar een Bright abonnement. Ik wil gebruik maken van de speciale aanbieding voor Zero klanten.

Ik ben op de hoogte van onderstaande:
- de eerste maand kan ik gratis gebruik maken van het Bright abonnement
- het abonnement wordt daarna automatisch verlengd met een Bright abonnement die maandelijks opzegbaar is (verlengen met 3, 6 of 12 maanden is ook mogelijk)
- de abonnementskosten van het Bright abonnement €35,- p.m. zijn

Het gaat om telefoonnummer 06-XXXXXXXX.

Ik geef hierbij akkoord om buitenbundelkosten (en evt. toekomstige abonnementskosten) te betalen via automatische incasso.

Vriendelijke groeten,

en dit is het email adres bright@chooze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Het werkt niet via een mailtje. dat heb ik vandaag geprobeerd. Ik kreeg een mail terug dat ik de link uit de mail van 1 februari moest gebruiken(deze link werd verder neit vermeld in hun antwoord). Vandaar mijn vraag: wat is die precieze link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieri

• TheDudeReloaded
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-04-2020
Ik heb dus de verlenging aangevraagd voor een maand Bright, en ben van plan per 1 april (haha) over te stappen naar Lycamobile voor het saver plan.
SIM kaart van lyca ligt als het goed is ondertussen thuis, ga morgen activeren en kijken of ik Saver plan werkend krijg.
Dan dus nummerportering aanvragen en Bright afzeggen.
Maar... in welke volgorde?

Ik las dat opzeggen na overstap naar Bright pas per 1 Maart kan, klopt dat?
Begrijp ik het goed dat ik dan dus precies op 1 maart moet opzeggen om per 1 april weg te zijn, een dag later is het dus te laat, dan zit je tot 1 Mei vast?

Moet je al nummerbehoud by Lyca hebben aangevraagd voordat je kunt opzeggen? of gewoon 1 maart een mail, bright opzeggen en aangeven dat overstap naar Lyca is aangevraagd, zelfs als lyca nummerbehoud nog niet heeft aangevraagd?

Bottomine: Kan iemand helpen, wat is de beste volgorde van akties om per 1 april (mag ook eerder) bij choozze weg te zijn, en nummer overgeschreven te hebben naar lyca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartD95
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05 09:50
TheDudeReloaded schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:44:
Ik heb dus de verlenging aangevraagd voor een maand Bright, en ben van plan per 1 april (haha) over te stappen naar Lycamobile voor het saver plan.
SIM kaart van lyca ligt als het goed is ondertussen thuis, ga morgen activeren en kijken of ik Saver plan werkend krijg.
Dan dus nummerportering aanvragen en Bright afzeggen.
Maar... in welke volgorde?

Ik las dat opzeggen na overstap naar Bright pas per 1 Maart kan, klopt dat?
Begrijp ik het goed dat ik dan dus precies op 1 maart moet opzeggen om per 1 april weg te zijn, een dag later is het dus te laat, dan zit je tot 1 Mei vast?

Moet je al nummerbehoud by Lyca hebben aangevraagd voordat je kunt opzeggen? of gewoon 1 maart een mail, bright opzeggen en aangeven dat overstap naar Lyca is aangevraagd, zelfs als lyca nummerbehoud nog niet heeft aangevraagd?

Bottomine: Kan iemand helpen, wat is de beste volgorde van akties om per 1 april (mag ook eerder) bij choozze weg te zijn, en nummer overgeschreven te hebben naar lyca?
Je zou je nummerbehoud nu al moeten kunnen aanvragen, en daarbij aangeven dat je nummer pas 1 april overgezet moet worden. Bij 1 simkaart werd dat perfect geregeld (nieuwe provider *bliep), bij mijn andere simkaart (die naar Tele2 overgezet wordt) beweerde Tele2 dat het niet mogelijk was nu al per 1 april nummerbehoud aan te vragen omdat het dan automatisch per 1 maart werd overgezet omdat ik dan al contractvrij was.

Dus als je zelf op precies 1 maart opzegt en daarna je nummerbehoud aanvraagt zou het ook goed moeten komen. Als je namelijk niet zelf opzegt en alleen het nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe provider op 1 maart heb je namelijk kans dat de aanvraag pas op 2 maart bij Choozze binnenkomt en dan zit je volgens mij nog een hele maand vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:51
Ik ben overgestapt naar Simpel en per 15-3, maar vandaag doet mijn Choozze het al niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
kx22 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:14:
Ik ben overgestapt naar Simpel en per 15-3, maar vandaag doet mijn Choozze het al niet?!
Heb je geen smsje gehad van Simpel dat je eerder overgezet kon worden? Mijn vriendin zou eigenlijk ook pas per 10 maart overgaan, maar kreeg een smsje dat het nummer per 1 maart al overgezet zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 702314

Goed dat ik even dit topic lees. Nog even van die maand Bright gebruik maken is natuurlijk een no-brainer. Net mailtje gestuurd, niet vergeten morgen weer op te zeggen :)

Beetje lullig misschien, maar ik weet nog heel goed hoe lullig ik Choozze vond toen ik nog Bright had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Probleemloze overstap naar Simyo vandaag.
Wel apart dat nummerportering midden op de dag plaats vond, was 's ochtends vroeg gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ET1992
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:47
Nummerportering zou bij mij ook vandaag gebeuren, maar is tot heden nog niet overgezet. Net met de Ben klantenservice gebeld en volgens de medewerker zou het al moeten werken... heeft iemand toevallig hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

ET1992 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:55:
Nummerportering zou bij mij ook vandaag gebeuren, maar is tot heden nog niet overgezet. Net met de Ben klantenservice gebeld en volgens de medewerker zou het al moeten werken... heeft iemand toevallig hetzelfde probleem?
Heb je al geprobeerd je nieuwe simkaart in je telefoon te stoppen? Dit wilde bij mij wel eens werken als de nummerportering langs duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glawen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:46
Bij mij staat NP ook voor vandaag gepland, maar tot nu toe ook nog niks gebeurd. Nog even afwachten, dag is nog niet voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-05 22:45
Mijn nummer is ook nog niet over (naar simpel). Ik kreeg vanmiddag wel een SMS met als text 'welkom bij simpel, op het netwerk van t-mobile.' terwijl mijn choozze sim er nog in zit.
Net even de simpel sim geprobeerd maar die doet helemaal niks. Ook geen tijdelijk nummer. :/

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ET1992
Al een paar keer geprobeerd vandaag. Ik was gewend dat mijn oude simkaart ermee ophield en ik dan de nieuwe kon gaan gebruiken.
rens-br schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Heb je al geprobeerd je nieuwe simkaart in je telefoon te stoppen? Dit wilde bij mij wel eens werken als de nummerportering langs duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Laatst online: 21-05 20:28
ET1992 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:05:
Al een paar keer geprobeerd vandaag. Ik was gewend dat mijn oude simkaart ermee ophield en ik dan de nieuwe kon gaan gebruiken.

[...]
Bij mijn dochter zou het vandaag ook gebeuren, maar niet dus. Bij jullie nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
Glawen schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:26:
Bij mij staat NP ook voor vandaag gepland, maar tot nu toe ook nog niks gebeurd. Nog even afwachten, dag is nog niet voorbij....
Inmiddels gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
3dmaster schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:49:
Mijn nummer is ook nog niet over (naar simpel). Ik kreeg vanmiddag wel een SMS met als text 'welkom bij simpel, op het netwerk van t-mobile.' terwijl mijn choozze sim er nog in zit.
Net even de simpel sim geprobeerd maar die doet helemaal niks. Ook geen tijdelijk nummer. :/
En nu? Wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-05 22:45
nope nog niks :(

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Nog meer mensen overgestapt naar Ben? Vanaf vandaag Ben 100min/sms en 200+300mb voor 7.50.
Nu kan ik mijn bundel wijzigen naar 300min/sms en 500+500mb voor ook 7.50...
Ik zeg doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ET1992
pa2ra schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:33:
[...]

Bij mijn dochter zou het vandaag ook gebeuren, maar niet dus. Bij jullie nu wel?
Mijn nummer is vanacht rond 4 uur overgezet. Geen idee waarom dit op zo'n raar tijdstip was, maar ik ben blij dat ik weg ben bij Choozze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glawen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:46
Yep, vannacht rond 4 uur overgezet naar simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH Yaris
  • Laatst online: 25-04 22:49
jernij schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:11:
Nog meer mensen overgestapt naar Ben? Vanaf vandaag Ben 100min/sms en 200+300mb voor 7.50.
Nu kan ik mijn bundel wijzigen naar 300min/sms en 500+500mb voor ook 7.50...
Ik zeg doen :-)
Hoe zit dat precies?
300min/sms en 500+500mb voor ook 7.50 zou ik ook wel willen?
Is dit per maand of een 24 maanden-contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
PH Yaris schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:09:
[...]

Hoe zit dat precies?
300min/sms en 500+500mb voor ook 7.50 zou ik ook wel willen?
Is dit per maand of een 24 maanden-contract?
heb 24 maanden gedaan, ben niet zo'n wisselaar en kreeg er ook nog een foon bij en cashback....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH Yaris
  • Laatst online: 25-04 22:49
jernij schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:14:
[...]

heb 24 maanden gedaan, ben niet zo'n wisselaar en kreeg er ook nog een foon bij en cashback....
via welke zaak is dit?
of is het via BEN zelf?
is telefonisch benaderen een goede tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
PH Yaris schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:21:
[...]

via welke zaak is dit?
of is het via BEN zelf?
is telefonisch benaderen een goede tactiek?
Ik heb het via cashbackxl.nl gedaan en dan gsmwijzer.nl voor mij en mijn vrouw, 25 euro cashback pp.
Nu het over is gezet kan ik mijn abbo wijzigen in wat ik eerder zei.... heel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Vandaag een tweede nummer overgezet van Choozze naar Simpel. Vanmorgen om 10.00u is de overstap gedaan. Nu nog even wachten totdat de 3G werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-05 14:17
Vandaag nummerbehoud naar simyo aangevraagd, van Bright.

En in een uur heb bevestiging voor overstap datum 8 maart!!!

Dacht opzeg termijn 1 maand zou zijn.

Hoop dat ik rest van de maand bedrag van choozze terug krijg.

Dag Chooze. Bedankt voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Mijn vrouw en ik ook probleemloos overgezet naar T-mobile via Miky. Meteen al T-mobile Samen groep gemaakt voor onderling gratis bellen + € 2,50 per maand korting (daar ging de helft van de bundel al aan op) en vriendenkorting aangevraagd. Cashbackxl was ook al bevestigd dus aansluitkosten worden daarmee € 0.

Al met al dus niet veel duurder dan die € 25 voor ruim 13 maanden Choozze. Toch jammer, ik had er best een paar euro per maand voor over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:11
Ben.nl heeft het verpest.... zondag online overgang gedaan naar ben simonly, met ideal een cent overgemaakt. Ga ik bellen vandaag, ja kan niks vinden op je postcode/huisnummer, gossie ook niet op je order nummer (staat bij het pinnen)... of je even opnieuw bij sales een contractje af wil sluiten, ja daaaaag....

Dus net lekker overgestapt naar Ziggo Voldoende 4G... hier wel meteen een bevestiging binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 16:59

TVL

Heeft iemand al geld terug van Cashbacktotaal? Of weet iemand hoe lang het duurt voordat je je geld over kan boeken naar je eigen rekening. Staat bij mij nu al een tijdje in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

TVL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:54:
Heeft iemand al geld terug van Cashbacktotaal? Of weet iemand hoe lang het duurt voordat je je geld over kan boeken naar je eigen rekening. Staat bij mij nu al een tijdje in de wacht.
Duurt wel even voordat dingen gekeurd worden. Ga maar uit van een maand (of meer).
Hageneis schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:02:
Mijn vrouw en ik ook probleemloos overgezet naar T-mobile via Miky. Meteen al T-mobile Samen groep gemaakt voor onderling gratis bellen + € 2,50 per maand korting (daar ging de helft van de bundel al aan op) en vriendenkorting aangevraagd. Cashbackxl was ook al bevestigd dus aansluitkosten worden daarmee € 0.

Al met al dus niet veel duurder dan die € 25 voor ruim 13 maanden Choozze. Toch jammer, ik had er best een paar euro per maand voor over gehad.
Hier verder nog geen nieuws op vriendenkorting, behalve de ''afwijzing'' bij een maat (zelf nog niets van gehoord).

[ Voor 47% gewijzigd door RobertowNL op 02-03-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:29
RobertowNL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:31:
[...]

Hier verder nog geen nieuws op vriendenkorting, behalve de ''afwijzing'' bij een maat (zelf nog niets van gehoord).
Misschien dat je geen Miky (aanvrager) - Miky mag hebben, maar wel 'normaal' Tmobile (aanvrager) - Miky?

Miky = speciaal 4,50 euro abonnement (aangezien dit abonnement niet aan te vragen is bij andere winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Exor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:43:
[...]

Misschien dat je geen Miky (aanvrager) - Miky mag hebben, maar wel 'normaal' Tmobile (aanvrager) - Miky?

Miky = speciaal 4,50 euro abonnement (aangezien dit abonnement niet aan te vragen is bij andere winkels)
Dit was een ander Abo - > miky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Vriendenkorting staat nu ook niet meer op de site Miky.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03-2023
Iemand al cashback goedgekeurd van 25 eu bij cashbacktotaal voor simyo 32,50 prepaid? Was dit direct na het plaatsen van de order al in het systeem of duurde het even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 13:42
iPersia schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:58:
Iemand al cashback goedgekeurd van 25 eu bij cashbacktotaal voor simyo 32,50 prepaid? Was dit direct na het plaatsen van de order al in het systeem of duurde het even?
Aankoop werd direct bevestigd/geregistreerd, maar wacht al een tijdje op goedkeuring van simyo.

[ Voor 5% gewijzigd door xminator op 05-03-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03-2023
xminator schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:36:
[...]

Aankoop werd direct bevestigd/geregistreerd, maar wacht al een tijdje op goedkeuring van simyo.
Staat er wel 25 euro? of 5 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aadtomaat
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-05 22:18
Ik had bij Simyo pakket 3 van €20,- en zie €15,- bij recente transacties staan. Nog niet uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudeReloaded
Problemen bij nummerbehoud naar LycaMobile...
Heb tot eind deze maand de (hopelijk) gratis maand Choozze Bright, contract per eind maand opgezegt.
Simkaart van LycaMobile gehaald, geactiveerd, nummerbehoud gaat dus fout "sim nummer wordt bij vorige provider niet herkent"
Choozze bestaat bij LycaMobbile niet, kan kiezen tussen ElephantTalk en SpeakUp BV, dacht dat ik ergens gelezen had dat ik eerste moest kiezen, maar er gaat dus iets fout.
Gegevens nogmaals invullen geeft fout "dubbele aanvraag", en helpdesk reageert zeer traag...
Als iemand deze overstap al gemaakt heeft naar Lyca: Tips om het in goede banen te lijden zijn welkom! :)

Zonder success bij Lyca wil ik ergens volgende week een prepaid sim van een andere provider nemen om snel numerbehoud te nemen, wellicht dat het bij Lyca op termijn wel kan, maar wil dan risico niet nemen dat ik mijn nummer kwijt raak...
Kan iemand suggestie geven: Bij welke prepaid provider is snel nummerbehoud mogelijk vanuit Choozze? (en wat voor details zijn daar nodig voor correct nummerbehoud, bestond Choozze, of was bijv ElephantTalk SpeakUp BV nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb mijn nummer meegenomen naar T-Mobile, daar stond bij de aanvraag voor nummerbehoud Choozze gewoon in de lijst met providers.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Naar Simyo ging het ook makkelijk, maar is dit niet het probleem dat de Choozze simkaart een nummer extra heeft en daarom niet herkent wordt? Staat al eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudeReloaded
Zag die post dat extra nummer weggelaten moest worden, maar het zijn er 19 uit die app, dat is toch niet "extra", raar dat je dan alleen de eerste 18 moet gebruiken...
Goed, kan toch online nu niet opnieuw proberen, "duplicate request not allowed" ...
Maar wil zo veel mogelijk info voor als ik maandag de klanten service ga bellen. (per mail reageren ze met een week vertraging, dat wordt hem dus niet...)

Als iemand de overstap naar Lyca gedaan heeft: hulp is dus welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Hageneis schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:25:
Vriendenkorting staat nu ook niet meer op de site Miky.nl.
Jawel: https://www.miky.nl/gsm/abonnement/t-mobile/vriendenkorting/

Bij mij is die nu ook echt officieel toegewezen en in de factuur verwerkt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
TexMex schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Jawel: https://www.miky.nl/gsm/abonnement/t-mobile/vriendenkorting/

Bij mij is die nu ook echt officieel toegewezen en in de factuur verwerkt,
Mijn eega had deze aangevraagd, maar nog niets vernomen. Goed om te lezen dat het bij jou wel is toegewezen. Wanneer had jij die aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Het abonnement is op 16 februari ingegaan en de vriendenkorting is een dag later aangevraagd. Kort daarna kreeg ik de bevestiging dat de korting was toegewezen. In de tweede factuur (voor de periode 16/3 t/m 15/4) is de korting ook daadwerkelijk verwerkt.

[ Voor 15% gewijzigd door TexMex op 22-03-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

TexMex schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:19:
Het abonnement is op 16 februari ingegaan en de vriendenkorting is een dag later aangevraagd. Kort daarna kreeg ik de bevestiging dat de korting was toegewezen. In de tweede factuur (voor de periode 16/3 t/m 15/4) is de korting ook daadwerkelijk verwerkt.
Ook het goedkope 4,50 abonnement? Ze willen het hier niet toekennen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Dat abonnement inderdaad. Overigens wel aangevraagd door iemand met een duur 4G-abonnement, maar dat zou niet uit moeten maken.

Misschien de klantenservice van Miky even inschakelen en zeggen dat je het abonnement mede hebt genomen vanwege de vriendenkorting. Ze adverteren er namelijk expliciet mee en bovendien hebben ze korte lijntjes met T-Mobile.

[ Voor 17% gewijzigd door TexMex op 23-03-2016 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
TexMex schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 01:18:
...Overigens wel aangevraagd door iemand met een duur 4G-abonnement, maar dat zou niet uit moeten maken.
Ik kan me zo voorstellen dat het juist wel het verschil maakt. Het komt met T-Mobile Samen erop neer dat je bijna betaald *krijgt* om klant te zijn. En we zagen bij onze vrienden van Choozze dat zoiets niet lang kan duren.
TexMex schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 01:18:
Misschien de klantenservice van Miky even inschakelen en zeggen dat je het abonnement mede hebt genomen vanwege de vriendenkorting. Ze adverteren er namelijk expliciet mee en bovendien hebben ze korte lijntjes met T-Mobile.
Dat lijkt me dan inderdaad een goed startpunt omdat we het daar ook juist hadden gezien (en natuurlijk hier). Tot nog toe hebben we nog helemaal niets gehoord. Ook geen afwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Hageneis schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:20:
Ik kan me zo voorstellen dat het juist wel het verschil maakt. Het komt met T-Mobile Samen erop neer dat je bijna betaald *krijgt* om klant te zijn. En we zagen bij onze vrienden van Choozze dat zoiets niet lang kan duren.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar er staat nergens aangegeven dat dat daadwerkelijk verschil maakt. Dan zouden ze de voorwaarden moeten veranderen en zolang dat niet gebeurt, heb je maar mijn mening gewoon recht op de vriendenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 13:42
Iemand al cashback van simyo ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
op 23 maart via cashbacktotaal simyo prepaid bestel.

tot nu toe staat 'in de wacht'

Iemand enige idee hoe lang dit duurt?

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Het is toch gelukt met de Vriendenkorting i.c.m. de Miky-deal. Mijn vrouw heeft hem al (wordt weliswaar uitgesmeerd over de komende 9 maanden, met T-mobile Samen is de factuur maar € 3 /maand). Dadelijk ook maar achter CashbackXL aan en dan zijn we uiteindelijk nóg goedkoper uit dan bij Choozze ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

drwoo schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:07:
op 23 maart via cashbacktotaal simyo prepaid bestel.

tot nu toe staat 'in de wacht'

Iemand enige idee hoe lang dit duurt?

bedankt.
Heb de mijne al op 12 februari 2016 via Cashbacktotaal lopen en nog steeds staat erbij "In verwerking"
Dat is al twee maanden dus. Vraag me af of iemand al iets terug gekregen heeft van deze club en dat het niet gewoon een stel oplichters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
TVL schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:10:
[...]

Heb de mijne al op 12 februari 2016 via Cashbacktotaal lopen en nog steeds staat erbij "In verwerking"
Dat is al twee maanden dus. Vraag me af of iemand al iets terug gekregen heeft van deze club en dat het niet gewoon een stel oplichters zijn.
Bedankt voor de info. Lijkt idd suspect. Ik doe verder geen transacties met hun tot dat mijn simyo is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Lijkt toch bij Simyo te zitten want via CashbackXL is het hetzelfde.

Update 7-5: nu bevestigd.

[ Voor 17% gewijzigd door sambalbaj op 07-05-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Daar kreeg ik gisteren bericht van dat het bedrag klaar stond. Dus dat heeft dan ook zo'n twee maanden geduurd. Ging om overgang naar T-Mobile via Miky.

[ Voor 15% gewijzigd door Hageneis op 13-04-2016 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
lazydave-II schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:29:
Zojuist t-mobile via Milky binnen gekregen...

eenmalig 14,95
4,50 per maand (onbeperkt internet op 64 kb via 4g netwerk)
90 belminuten.

Op het nummer van mijn vrouw bij t-mobile een t-mobile samen groep aangemaakt. Waardoor zowel mijn vrouw als het nieuwe abonnement van mijn zoon elk 2,50 korting krijgen.

Netto ga ik dus 4,50 - 2,50 - 2,50 = 0,50 verdienen maandelijks

Ook voor vriendenkorting ingeschreven (ieder 25 euro korting)
Vriendenkorting binnen op beide facturen
t-mobile samen korting binnen op beide facturen

Dus ik dacht.... kom... ik sluit er nog 1 tje af voor mijn andere zoon... Maar helaas de simonly altijd online zonder bundel kan niet meer worden gekozen bij miky... je moet er altijd een 4g bundel bij afsluiten :(

dan kom je op 7,00 min 2,50 t-mobile samen is 4,50

aansluitkosten zijn wel naar 0 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aadtomaat
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-05 22:18
Heb vandaag de cashback van Simyo ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Zo, had dus Simyo met Cashback van Cashbacktotaal aangevraagd.
Heb dit op 13 februari 2016 aangevraagd dit kon ik pas op 20 juni 2016 laten uitbetalen en nu op 4 juli 2016 staat dit nog steeds niet op mijn rekening. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

TVL schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:18:
Zo, had dus Simyo met Cashback van Cashbacktotaal aangevraagd.
Heb dit op 13 februari 2016 aangevraagd dit kon ik pas op 20 juni 2016 laten uitbetalen en nu op 4 juli 2016 staat dit nog steeds niet op mijn rekening. :(
Dan zou ik er even achteraan; uitbetalen gaat vaak wel erg snel nadat je de aanvraag hebt gedaan.
Heb je wel in de controlemail op bevestigen geklikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

RobertowNL schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Dan zou ik er even achteraan; uitbetalen gaat vaak wel erg snel nadat je de aanvraag hebt gedaan.
Heb je wel in de controlemail op bevestigen geklikt?
Inderdaad moet ik nog doen. Heb daar totaal over heen gekeken _/-\o_ Dankje
Pagina: 1 2 Laatste