Problemen bij nummerbehoud naar LycaMobile...
Heb tot eind deze maand de (hopelijk) gratis maand Choozze Bright, contract per eind maand opgezegt.
Simkaart van LycaMobile gehaald, geactiveerd, nummerbehoud gaat dus fout "sim nummer wordt bij vorige provider niet herkent"
Choozze bestaat bij LycaMobbile niet, kan kiezen tussen ElephantTalk en SpeakUp BV, dacht dat ik ergens gelezen had dat ik eerste moest kiezen, maar er gaat dus iets fout.
Gegevens nogmaals invullen geeft fout "dubbele aanvraag", en helpdesk reageert zeer traag...
Als iemand deze overstap al gemaakt heeft naar Lyca: Tips om het in goede banen te lijden zijn welkom!
Zonder success bij Lyca wil ik ergens volgende week een prepaid sim van een andere provider nemen om snel numerbehoud te nemen, wellicht dat het bij Lyca op termijn wel kan, maar wil dan risico niet nemen dat ik mijn nummer kwijt raak...
Kan iemand suggestie geven: Bij welke prepaid provider is snel nummerbehoud mogelijk vanuit Choozze? (en wat voor details zijn daar nodig voor correct nummerbehoud, bestond Choozze, of was bijv ElephantTalk SpeakUp BV nodig?