lees de faq en dan mag je zelf antwoorden
nog even de link naar de het gedeelte http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#11Op donderdag 21 juni 2001 17:52 schreef juanp het volgende:
lees de faq en dan mag je zelf antwoorden
kijken of het lukt.
Misschien was je niet duidelijk genoeg
bold in uiterste noodgevallen
Misschien was je niet duidelijk genoeg
bold in uiterste noodgevallen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
je was wel heel lang bezig ja maar goed ik hoop dat hij het nu snapt ik heb geen zin in newbies afzeiekn zijn we zelf ook geweest (of ben ik het nogOp donderdag 21 juni 2001 17:58 schreef ShinDog het volgende:
klik bovenaan dit venster op faq
was duidelijk iets te lang bezig met typen
met alle respect.. lees please de hele fag helemaal door voor dat je verder gaat met posten.. dat gaat iedereen veel ergenissen besparen.. en zal jouw zelf ook een aardige hoeveelheid extra respect geven..
suc6 with finding youre way on Got..
niet lullig bedoelt btw..
suc6 with finding youre way on Got..
niet lullig bedoelt btw..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
[off-topic]
juanp jouw icoon lijkt verd8 veel op die van insoft! Why is that
[/off-topic]
[/off-topic]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ja dat weet ik die van mij was er helaas voor hem alleen iets eerderOp donderdag 21 juni 2001 18:14 schreef dreeke het volgende:
[off-topic]
[/off-topic]
ik heb het hem al een paar keer gevraagd ook via icq ik krijg alleen geen antwoord
edit:
hij kan fotosoepen ikke niet, ik kreeg te horen op een gegeven moment dat er iemand was met dezelfde icoon als mij
hij kan fotosoepen ikke niet, ik kreeg te horen op een gegeven moment dat er iemand was met dezelfde icoon als mij
Goed,
Alle mededelingen zijn duidelijk hoor, maar ik heb dus geen idee hoe ik een plaatje oftewel, zelfgemaakte tekening in paintbrush, op een webpagina kan zetten gezien het feit ik geen website heb!
Alle mededelingen zijn duidelijk hoor, maar ik heb dus geen idee hoe ik een plaatje oftewel, zelfgemaakte tekening in paintbrush, op een webpagina kan zetten gezien het feit ik geen website heb!
Deze vraag had je dus beter op Hosting etc kunnen plaatsen. IMG tag gebruik is een beetje FAQ vraag en een plaatje uploaden is een kwestie van searchen op GoT... of zelfs 't betreffende forum aanspreken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()