Mijn oude mobo (eentje met zo'n Ali chipset - nog niet Super7 overigens) is een beetje kapot. Al een tijdje kan ik de multiplier niet meer veranderen. Hij blijft gewoon op 2 welke jumperinstelling je ook hebt. Hij moet normaal op 3.5x66 staan maar hoogst mogelijk is nu 2x83. Alleen in dat geval werkt mijn CD-Writer niet. Laatst startte ik hem op en toen was hij opeens op 233 ipv (2x66=)133. Ik helemaal blij. Na een restart nog steeds 133. Zette hem uit en aan en opeens weer 133. (De jumperinstellingen staan nog steeds op 3.5).
Waarom zou dat ding het nou opeens wel gewoon gedaan hebben????? Of had hij gewoon een goede bui???Het is wel handig. 100 Mhz meer procesoor performance. Er draait namelijk NT Server op.
Processor is trouwens een Intel Pentium 233 MMX. En aan de hardware ligt het niet want dat is al zo vaak vervangen.. Er zit nu een ISA 512 kB videokaartje in dus.
Waarom zou dat ding het nou opeens wel gewoon gedaan hebben????? Of had hij gewoon een goede bui???Het is wel handig. 100 Mhz meer procesoor performance. Er draait namelijk NT Server op.
Processor is trouwens een Intel Pentium 233 MMX. En aan de hardware ligt het niet want dat is al zo vaak vervangen.. Er zit nu een ISA 512 kB videokaartje in dus.