If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Jouw probleem is niet zozeer dat SSL uit moet, maar dat authenticatie uit moet neem ik aan. (en voor authenticatie moet je met de default settings per se SSL gebruiken, omdat zonder SSL wachtwoorden enzo zomaar te sniffen zijn)
Je kunt in de webmanager instellen welke directories 'public' moeten zijn. Standaard zijn dat sys:\novonyx\suitespot\docs, en nog wat virtuele paden (/nsn, /cgi-bin, enz). Als je wilt dat je andere document directories ook zonder authenticatie te bekijken zijn moet je die daar dus invullen.
(SSL verplicht stellen voor authenticate kan ook wel uit (is een settings in magnus.conf geloof ik) maar dat is niet echt nuttig om te doen in dit geval denk ik)
Je kunt in de webmanager instellen welke directories 'public' moeten zijn. Standaard zijn dat sys:\novonyx\suitespot\docs, en nog wat virtuele paden (/nsn, /cgi-bin, enz). Als je wilt dat je andere document directories ook zonder authenticatie te bekijken zijn moet je die daar dus invullen.
(SSL verplicht stellen voor authenticate kan ook wel uit (is een settings in magnus.conf geloof ik) maar dat is niet echt nuttig om te doen in dit geval denk ik)
Onno, you RULE!
Het werkt! Thanks man.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
He, he, pas op man, straks gaat ie nog naast zijn schoenen lopen