Criteria per onderdeel bij review worden niet weergeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Nadat ik vandaag een nieuwe review heb gepubliceerd viel mij op dat bij beoordeling per criteria alleen batterijduur weergeven. Bij deze review heb ik het product wel op meerdere criteria beoordeeld.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kvNcHkY1Lq7UzOqXb5YUDLSH/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IR5FoSI2nPavgArdSdJypJsE/medium.png

edit,
Bij alle reviews die ik bekijk lijkt het probleem op te treden dat er maar een criteria wordt weergegeven. Browser IE11, edge, new Nintendo 3ds browser.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeehond op 10-02-2016 00:26 . Reden: link verwijderd naar review aangezien het alle reviews lijkt te betreffen ]

Philips Hue Secure Contact sensor Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is inderdaad niet zo handig :)
Nog wat erger is dat in de 'Lees meer'-weergave helemaal geen per-criteriascores worden getoond :/

Ik heb er een intern ticket voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Thanks, :), dat in de "lees meer" weergave helemaal geen per criteria score worden getoond was mij niet opgevallen. Ik zie het volgende week dinsdag om 13:37 wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:21

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk niet dat dit in de lopende releaseiteratie nog opgelost gaat worden, zo blocking is het niet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 10-02-2016 09:25 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Die vat ik eerlijk gezegd niet helemaal. Is de komende release van dinsdag een lopende release?

Laat maar ik vat hem toch wel }:O In dat geval ik zie het wel een keer verschijnen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Zeehond op 10-02-2016 09:18 ]