Mijn vraag
Ik ben vaak bezig om ledstrips te solderen hier bij huis, Hierbij gebruik ik vaak de overbodige 12v 4ah accu die ik nog heb liggen.
Nu gebeurd het nog wel eens, dat er door het solderen onopgemerkt sluiting ontstaat. Met als gevolg dat de kabel begint te smeulen.
Nu zat ik te denken om er een zekering achter te plaatsen. 3ampere maximaal ( Meer ampere gebruik ik toch niet.) Maar van dat soort componenten heb ik weinig verstand
.
Zelf heb ik zitten kijken naar glaszekeringen, alleen die zijn voor 220v. Of heb ik dit mis.
Ik hoop dat iemand mij op de juiste weg kan helpen,
Wat heb ik zelf uitgezocht
-Steekzekeringen - Kon ze alleen vinden voor 36v of hoger
-Glaszekeringen - Kon ik alleen voor 220v vinden.
Ik hoor het graag van jullie.
Ik ben vaak bezig om ledstrips te solderen hier bij huis, Hierbij gebruik ik vaak de overbodige 12v 4ah accu die ik nog heb liggen.
Nu gebeurd het nog wel eens, dat er door het solderen onopgemerkt sluiting ontstaat. Met als gevolg dat de kabel begint te smeulen.
Nu zat ik te denken om er een zekering achter te plaatsen. 3ampere maximaal ( Meer ampere gebruik ik toch niet.) Maar van dat soort componenten heb ik weinig verstand

Zelf heb ik zitten kijken naar glaszekeringen, alleen die zijn voor 220v. Of heb ik dit mis.
Ik hoop dat iemand mij op de juiste weg kan helpen,
Wat heb ik zelf uitgezocht
-Steekzekeringen - Kon ze alleen vinden voor 36v of hoger
-Glaszekeringen - Kon ik alleen voor 220v vinden.
Ik hoor het graag van jullie.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!