Via 4in1 installeren en hij loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• spurrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb een probleem. Net een nieuwe Hercules 3dProphet 2MX DDV gekocht en ik ging em installeren. Gelijk clean instal van win 98SE gedaan. Detonator drivers geinstalleerd en het werktre gewoon. Maar performance was slecht. Dus ging ik de via AGP drivers installeren. IK moet opnieuw opstarten en mn tijdens het opstarten hangt mn pc. reset gedrukt en ik krijg een gare resolutie die niet beter kan. Ik alles geprobeerd...nix werkt. Zonder via AGP drivers werkt alles perfect (alleen slechte performance)
met via AGP drivers hangt ie bij het opstarten

Mijn comp:
AMD tbird 1GHz (10*100)
224Mb sdram (pc100)
MSI k7tpro2-a
hercules 3d prophet 2 MX DDV

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:09
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Bij een clean install moet je eerst een standaard vga adapter installeren, dan de via 4 in 1 drivers en dan pas de detonator drivers voor de geforce.
Dan heb ik er geen problemen mee

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Aangeraden wordt om eerst je 4 in 1 te installen en dan je vid kaart drivers en dan de rest.

Nuff Said

• spurrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2023
nix werkt alle mogelijke manieren van installeren geprobeerd...3 verschillende 4in1 drivers en 6 verschillende detonators gebruikt...VEEL combinaties dus..
iemand nog een ander idtje?? anders is deze kaart op weg naar een nieuwe eigenaar