Toon posts:

Nieuw gaming systeem (1000-1100 euro)

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Ik heb zelf al een beetje onderzoek gedaan naar wat ik wil. Ik zou hier graag een beetje feedback op willen hebben. Sluit dit allemaal goed op elkaar aan? Of zie ik iets over het hoofd? Tips en advies zijn ook welkom uiteraard.

Videokaart: 970GTX
Ram: Crucial Ballistrx 2,400Mhz 2x 8GB
SSD: Samsung 850 EVO 500GB
Processor: i5-6600K
Moederbord: ASUS Z170-P D3
Voeding: Cooler Master GM G650M

En dan nog een kast, iemand hier tips voor? En is 16GB werkgeheugen overbodig?

Het systeem is bedoeld om te gamen.

Alvast bedankt! :*)

Verwijderd

Beantwoord eerst de vragen eens die je verwijderd hebt. Nu hebben we veel te weinig informatie om goed advies te kunnen geven. Ook je onderdelen in een handig lijstje zetten Handleiding Pricewatch

• realmpie
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-12 07:32
ik raad je vriendelijk aan echt te wachten tot de zomer, dan komen nieuwe chips voor amd en nvidia dat is veel slimmer.

Verwijderd

Topicstarter
realmc schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:30:
ik raad je vriendelijk aan echt te wachten tot de zomer, dan komen nieuwe chips voor amd en nvidia dat is veel slimmer.
Ok! bedankt voor de tip.

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-11 19:40

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

Wachten is een optie, maar je zou ook kunnen overwegen nu een GTX970 te kopen, die netjes te behandelen en hem dan tweedehands door te verkopen hier op Tweakers. Er zijn altijd mensen die gebruik maken van een nieuwe generatie door goedkoper videokaarten van de generatie ervoor op te kopen. Die GTX970 ben je zo met maximaal 75-100 euro verlies kwijt, en met een beetje geluk met 25-50 euro verlies.

Wanneer Polaris en Pascal kaarten uitkomen, kun je dan eventueel het equivalent van de GTX970/R9 390 halen(1070/490?) en zo toch meegenieten van het nieuwste van het nieuwste.

Uiteindelijk ben je wel duurder uit, maar het gaat hier om een paar tientjes over een half jaar, misschien toch de moeite waard.

Voor mezelf wil ik ook een dergelijk systeem kopen, maar ik zit mijn geduld te tergen door te wachten op de nieuwe videokaarten, ik kan nog wel even door met mijn PS3, maar jij misschien niet.

Verder is de GTX970 best een capabele kaart die de komende 3 jaar prima moet werken, dus in dat opzicht hoeft verkopen niet per se, maar als de winst van de nieuwe videokaarten echt heel hoog is dan zou je dat dus kunnen overwegen.

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. Zet dan ook je wensen in een overzichtelijke tabel met de Handleiding Pricewatch, dat leest een stuk makkelijker.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.