Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb sinds een week of 4 de Dell P2416D staan hier, en heel soms doet het beeld raar. Eerst dacht ik dat het mijn videokaart was, maar ik heb sinds deze week een andere, en net gebeurde het weer. Dit gebeurd er:

- alle windows zijn half doorzichtig
- ik zie alles door elkaar heen (met strepen)

Toen ik mijn pc opnieuw opstartte was het weg, ik weet niet zeker of dat de vorige keer ook zo was. Daarnaast heb ik een screenshot gemaakt, maar toen ik hem net bekeek zag je er niks op, gewoon een normale screenshot zonder strepen en dergelijke.

Wat ook misschien van belang is: volgens mij kwam mijn beeldscherm net uit stand-by modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Larkinzzz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:34:
- alle windows zijn half doorzichtig
- ik zie alles door elkaar heen (met strepen)
Klinkt als problemen met je GPU.
Daarnaast heb ik een screenshot gemaakt, maar toen ik hem net bekeek zag je er niks op, gewoon een normale screenshot zonder strepen en dergelijke.
En dit is dan weer tegenstrijdig met bovenstaande, want in dit geval klinkt het als je monitor.. Doorzichtige vensters worden sowieso niet door je monitor veroorzaakt, strepen en andere artifacts kunnen wel door je monitor worden veroorzaakt.

Heb je het scherm al eens op een andere videobron getest? Zowel een ander systeem als andere kabel(s) zijn daarbij aan te raden.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
D4NG3R schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:37:
[...]

Klinkt als problemen met je GPU.
Had het zowel bij mijn oude als nieuwe GPU, dus dat lijkt me niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Dat de GPU nieuw gekocht is hoeft nog niet te betekenen dat deze niet ook kapot is. :> Sowieso, doorzichtige windows (vensters?) worden niet veroorzaakt door je monitor.

Je moet hardware gaan uitsluiten, en je monitor testen op een andere PC (test dan ook direct andere kabels) is het makkelijkste.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
Probeer een ander scherm te gebruiken :D
En of andere kabels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 18:42

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
Heb je al een andere kabel geprobeerd? Of VGA ipv HDMI bijvoorbeeld?
Pagina: 1