Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
je kan ook altijd nog proberen om je voodoo kaart in een ander pci slot te zetten.
Greetz RmanX
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Maar het heeft toch helemaal niets te maken met de 2d kaart? Die wordt toch helemaal niet gebruikt?
Ik heb net nog even op internet naar dit probleem gezocht. Kan het ook helpen als je een wat oudere versie van DirectX (bv 5) over 7 installeert?
Groet Rudolf
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Zou kunnen, voor de zekerheid maar even deinstalleren met DirectX uninstallerOp donderdag 21 juni 2001 20:43 schreef warrie het volgende:
Ik heb net nog even op internet naar dit probleem gezocht. Kan het ook helpen als je een wat oudere versie van DirectX (bv 5) over 7 installeert?
Groet Rudolf
Klopt dit??[b]Op donderdag 21 juni 2001 20:43
Maar het heeft toch helemaal niets te maken met de 2d kaart? Die wordt toch helemaal niet gebruikt?
Thnx, maar de s3 kaart is ook van diamond (een stealth 2000 pro) en die heeft niet de chipset die problemen geeft volgens die fix.
Misschien moet ik maar es het slot veranderen ofzo.
Rudolf
Help me plz
Grtz
www.voodoosource.net
www.3dfxliveson.net
www.voodoofiles.com
www.tradealliance.nl
En een Voodoo2 kaart.
Deze 2 geven totaal geen problemen.
Ik zou anders effe kijken in je bios of je de video wel op Add-on hebt gezet.
Misschien ben je dit vergeten.
Grtz... you know!
Wist niet dat je iets moest veranderen in bios, ik heb wel agp uit gezet...
Maar ik begin toch sterk naar een riva tnt2 voor 145,- te neigen...dat is toch veel beter dan mijn gouwe ouwe monster 3d kaartje?
Grtz
Ja. Tenzij het om games gaat die alleen Glide ondersteunen, maar dat is ook al een tijdje geleden hoor :-)Op vrijdag 22 juni 2001 17:23 schreef warrie het volgende:
Maar ik begin toch sterk naar een riva tnt2 voor 145,- te neigen...dat is toch veel beter dan mijn gouwe ouwe monster 3d kaartje?
Koop anders een Geforce2 MX200 kaartje. 200 piek.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Koop dan een classic MX, een MX200 zou ik niemand aan willen doenKoop anders een Geforce2 MX200 kaartje. 200 piek
Ik speel ook nog welles oude spellen zoals nfs2 enzo, heb ik dan niks aan een riva tnt2?? En waarom is een GFmx200 niks??
Wat kost zo'n kaart?
Grtz
Hallo!!!!!! Er zijn ook TNT2 met 128 bit bus (64 doet het ook nog goed als je niet te veel eist) It is iniedergeval beter dan een voodoo 1. Ps ik vind die kyro 2 wel een goede keusOp zaterdag 23 juni 2001 00:14 schreef Wekkel het volgende:
Die TNT2 zou ik maar skippen, want van een 64 bit databus tussen geheugen en GPU wordt je niet veel wijzer. Zelfde voor de MX200. Als je toch iets nieuws gaat aanschaffen, ga dan gewoon voor een MX(400) of een Radeon SDR cq Kyro II.