Win een bètakey voor Homefront: The Revolution

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Mede-auteur:
  • psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

We hebben van uitgever Deep Silver 50 bètakeys gekregen voor Homefront: The Revolution en die gaan we morgen, op woensdag 10 februari weggeven. De gelukkige winnaars kunnen meedoen aan de bètatest van de grimmige open wereld first person shooter. Let wel; de keys zijn enkel voor de Xbox One-versie van de game en werkt niet op andere platformen. De bètatest loopt van 11 februari tot en met 14 februari en getest wordt de coöp-modus van de game, die Resistance gedoopt is. Je speelt dan met drie andere spelers.

Je kunt hier een key aanvragen. Iedereen met een Tweakers account maakt één keer kans om mee te dingen naar een key. Een random generator bepaalt vervolgens of je een key wint of niet. Je kunt meedingen zolang de voorraad strekt.

Succes!

Homefront: The Revolution

[ Voor 6% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 10-02-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:06
GL everyone, heb er zelf wel behoefte bij, ben morgen om 10 uur zeker aanwezig als ik het niet vergeet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke actie. Jammer genoeg alleen voor de Xbox One waarover ik helaas niet beschik, maar ik zie al uit naar de eventuele enthousiaste verhalen van mensen die ermee aan de slag kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:03:
Leuke actie. Jammer genoeg alleen voor de Xbox One waarover ik helaas niet beschik, maar ik zie al uit naar de eventuele enthousiaste verhalen van mensen die ermee aan de slag kunnen.
Mijn enthousiasme is na 5 minuten spelen met 100% gedaald. Wat een draak van een spel zeg. De crytek engine voor de consoles is echt slecht. Alles ziet eruit als glimmend plastic en de frames zijn echt slecht. Volgens mij speeld ik op 20fps. Was echt heel erg slecht. Ook het schieten en het bewegen opzicht is gewoon erg slecht uitgevoerd. Kijk is naar een BF4 op de xbox one. Wat een verschil. Na 5 minuten weer verwijderd van mijn systeem. Deze komt er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:11

RawChild

PSN: Rawchild

Ook net even gespeeld. Is meer co-op missies? Ik heb geen idee wat ik nou net heb gespeeld. Speelde helaas niet echt fijn, al ben ik misschien teveel cod gewend. Maar inderdaad ook best lelijk. Niet onder de indruk, maar moet misschien wat langer dan 2 potjes spelen

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchild schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Mijn enthousiasme is na 5 minuten spelen met 100% gedaald. Wat een draak van een spel zeg. De crytek engine voor de consoles is echt slecht. Alles ziet eruit als glimmend plastic en de frames zijn echt slecht. Volgens mij speeld ik op 20fps. Was echt heel erg slecht. Ook het schieten en het bewegen opzicht is gewoon erg slecht uitgevoerd. Kijk is naar een BF4 op de xbox one. Wat een verschil. Na 5 minuten weer verwijderd van mijn systeem. Deze komt er bij mij niet in.
Oei, zorgwekkend. Ik weet niet wanneer de game uitgebracht zal gan worden, maar het klinkt alsof er nog wat werk aan de winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:23:
[...]

Oei, zorgwekkend. Ik weet niet wanneer de game uitgebracht zal gaan worden, maar het klinkt alsof er nog wat werk aan de winkel is.
Die Home Front Revolution beta was inderdaad bizar slecht.
Wat een buggy ass beta zeg, pfff.
Vond de division al een gare game, maar dit damn.
Ziet er ook erg blurry uit en grafisch is het ook erg lelijk, moet nog een hoop gebeuren aan de game.
Alles gaat traag en langzaam, echt niks gaat vloeiend.
En de AI is ook alles behalve goed.
Komt 17 mei al uit, dus ik moet het nog zien.
Of het is een hele oude demo build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie: de game komt volgens de preview van psx-sense al in mei uit. Ook zij geven aan dat er nog veel werk aan de winkel is voor de ontwikkelaar.
Pagina: 1