Muisprobleem met nieuwe Quake3 patch

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Haaay,
Ik wilde ff weten of het normaal is dat als je met de nieuwe patch (1.27 niet de nieuwste maar ja) speelt het normaal is dat als je ff snel naar bijv. links beweegt je gelijk helemaal omdraait.

Ik speelde hiervoor gewoon met 1.11 en toen reageerde de muis gewoon normaal en ik ben dit gewend geraakt en hoef die nieuwe muis settings niet.

Wie o wie weet raad?

Thnx ppl,..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

mouse speed lager zetten :?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Heb ik al gedaan maar lost nix op,.. Mijn muis reageert trager maar zodra ik mijn muis opeens veel naar rechts, links, boven of naar beneden schuif kijkt hij meteen 90 of 180 graden die kant op.

edit:typo

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hmmm, hoe staat je muisversnelling in windows?

Steam

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 17:27 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hmmm, hoe staat je muisversnelling in windows?
Redelijk snel maar zo heeft het altijd gestaan en quake kijkt naar zijn eigen settings dacht ik..

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Hebben meerdere mensen dit nu eigenlijk na die nieuwe patch?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Probeer het eens gewoon. Computers zijn niet altijd even voorspelbaar.

Steam

Verwijderd

DE muis reageert hier ook niet zo fantastisch.. het is gewoon niet zo precies meer, een kleine minieme lag of zo, speelt gewoon... log. Kan niet meer lekker mikken zo :(

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 17:31 schreef JeanLucPicard het volgende:
Probeer het eens gewoon. Computers zijn niet altijd even voorspelbaar.
Ja ik wil het best proberen maar je moet me even goed begrijpen. Het is zo dat het beeld echt plotseling helemaal de andere kan opschiet bij een snelle beweging en het is duidelijk te merken dat dit bij het spel hoort.
En dat komt door die nieuwe patch.
Maar goed ff niet eigenwijs: Ik ga het ff uitproberen je hoort het zo.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Hmm het is al iets beter maar nog nit zoals normaal,..

Verwijderd

Ja Demon dat probleem had ik ook. Muis was Logitech optical. Wat is er aan de hand? Je moet de snelheid in windoos zo laag mogelijk zetten, en de acceleration op low. dan de sensitivity in q3 op 3, 4 of 5. ook moet je nog ff de cl_mouseaccel op 0 (nul) zetten want de muis acceleratie in q3 moet absoluut uitstaan als 'ie in windoos aan staat. je muis settings in windoos werken ook door in q3!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 23:59 schreef KrunK het volgende:
Ja Demon dat probleem had ik ook. Muis was Logitech optical. Wat is er aan de hand? Je moet de snelheid in windoos zo laag mogelijk zetten, en de acceleration op low. dan de sensitivity in q3 op 3, 4 of 5. ook moet je nog ff de cl_mouseaccel op 0 (nul) zetten want de muis acceleratie in q3 moet absoluut uitstaan als 'ie in windoos aan staat. je muis settings in windoos werken ook door in q3!
Thnx!
Zal het proberen.

Pagina: 1