Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zowel nieuwe als oude games runnen, gameplay recorden, editen, renderen, vm's draaien, dualboot winlix (Debian based) hij moet gewoon vanalles kunnen. Overigens wil ik ook graag gaan overclocken, wat mun eerste echte keer zal zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn idee was om een aantal onderdelen 2e hands te doen indien mogelijk, sowieso de gpu. Dus een max van rond de 7 à 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks meer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I geloof dat ik redelijk compleet ben geweest, maar misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien of dat iemand me kan wijzen op een denkfout
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen, op het moment alleen liever wel amd vanwege prijs/kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek de binnenkant mag lelijk zijn daar kijk ik toch niet 99% van de tijd naar
Ga je overklokken?
Ja, het liefste zou ik een oc hebben van de de 4,7 à 5Ghz op de cpu
Wat verwacht je van ons?
een dubbelcheck om te zien of ik geen fouten heb gemaakt en waarschijnlijk een aanrader voor een andere cpu en of mobo.
zowel nieuwe als oude games runnen, gameplay recorden, editen, renderen, vm's draaien, dualboot winlix (Debian based) hij moet gewoon vanalles kunnen. Overigens wil ik ook graag gaan overclocken, wat mun eerste echte keer zal zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn idee was om een aantal onderdelen 2e hands te doen indien mogelijk, sowieso de gpu. Dus een max van rond de 7 à 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks meer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I geloof dat ik redelijk compleet ben geweest, maar misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien of dat iemand me kan wijzen op een denkfout
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen, op het moment alleen liever wel amd vanwege prijs/kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek de binnenkant mag lelijk zijn daar kijk ik toch niet 99% van de tijd naar
Ga je overklokken?
Ja, het liefste zou ik een oc hebben van de de 4,7 à 5Ghz op de cpu
Wat verwacht je van ons?
een dubbelcheck om te zien of ik geen fouten heb gemaakt en waarschijnlijk een aanrader voor een andere cpu en of mobo.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX FX-6300 Black Edition | € 104,- | € 104,- |
1 | MSI 970A SLI Krait Edition | € 85,95 | € 85,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
1 | OCZ Trion 100 240GB | € 66,95 | € 66,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 963,60 |
[ Voor 52% gewijzigd door karelhulshof op 09-02-2016 14:17 ]