Vraag

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 10:51
Ik zit te kijken naar een action cam om wat reizen vast te gaan leggen. Dit zullen city tripjes worden maar ook langere reizen waar gesnorkeld zal worden en ook de natuur vast gelegd zal gaan worden.

Aan wat voor mounts moet ik gaan denken?

Ik zag op de site van Sony dat je voor rugtassen een bevestiging heb, maar die vond ik best prijzig. Zijn er alternatieve makers van mounts voor Sony?

Zijn er eventueel ook mounts die om je bovenarm kunnen?

Kan niet echt heel duidelijke informatie vinden op google, maar het zijn toch vragen die ik wel beantwoord wil hebben voordat de knoop doorhak.

Alle reacties

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-11 13:31

wickedm3n

Always having fun!

Je bent dus nog aan het twijfelen over een Action Cam?
of heb je al een Sony AS200V?

Zo ja als je meer mogelijkheden wilt hebben voor mounts kan je zoiets kopen waardoor je heel veel GoPro mount kan gebruiken.

Er is wel een strap voor om je pols. Misschien kan je deze verlengen zodat hij om je bovenarm past.

Zelf heb ik de AS200V prima ding en als je zoekt kan je genoeg mounts vinden volgens mij..
Heb zelf de helm, surf/snowboard & fiets mount van Sony. ook een waterproof selfie stick (met Gopro mount)

In progress: VW kever

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 10:51
Ik heb op dit moment nog geen action cam, maar ben zelf heel erg aan het nadenken over de AS200VR in dit geval. Die is bij de BCC momenteel 240 en dat lijkt me een mooie deal.

Vind op basis van youtube film de Sony ook wel prijs/kwaliteit gezien een vrij goede. Voordeel is dat je gewoon in nederlandse winkel kan halen.

Daarnaast is dat verleng stukje een hele goede! dan kan ik eventueel wat goedkopere mount overwegen dan die van Sony. Zijn er eventueel ook alternatieve voor de sony mounts? of worden die niet gemaakt en kan je enkel bij Sony terecht?

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-11 13:31

wickedm3n

Always having fun!

Ja ik kan niet anders zeggen dat ik ook erg tevreden ben over de Sony AS200V.
Ik heb zelf niet gekeken voor goedkopere mounts van Sony,Ik heb gewoon originele.
Over de originele ben ik ook zeer tevreden. Ze zijn misschien wat groter maar naar mijn idee ook wat sterker.(flexibeler soort plastic)
Voor GoPro heb je meer dan genoeg goedkopere merken.

In progress: VW kever