Ik heb een vervelend probleem waar ik geen oplossing voor heb. Mijn tante is een paar maanden geleden overleden en een aantal dagen terug werd er een mail verstuurd onder haar naam naar veel mensen in de contactlijst. Via een hotmail adres
Wij hebben het wachtwoord niet en zij had dat ook niet, ik heb toendertijd een gmailadres voor haar geopend omdat zij niet meer in haar mailbox kon.
De mailinhoud is als volgt:
This is it
[link naar verdachte site stond hier]
Sent from my iPad
Begin forwarded message:
When I play with my cat, who knows whether she is not amusing herself more than I with her.
Wat kan ik hieraan doen? Is haar hotmail adres gehackt? De kans daarop lijkt mij klein, wss zijn contacten gekaapt en via een tooltje een fake mail verstuurd. Met google vind ik niks wat op een virus lijkt oid..
Wat denken jullie?
Wij hebben het wachtwoord niet en zij had dat ook niet, ik heb toendertijd een gmailadres voor haar geopend omdat zij niet meer in haar mailbox kon.
De mailinhoud is als volgt:
This is it
[link naar verdachte site stond hier]
Sent from my iPad
Begin forwarded message:
When I play with my cat, who knows whether she is not amusing herself more than I with her.
Wat kan ik hieraan doen? Is haar hotmail adres gehackt? De kans daarop lijkt mij klein, wss zijn contacten gekaapt en via een tooltje een fake mail verstuurd. Met google vind ik niks wat op een virus lijkt oid..
Wat denken jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door TweakerVincent op 09-02-2016 09:48 ]