Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Samsung Multiroom HW-H650 met 2 keer WAM3500

Pagina: 1
Acties:

• frisbie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-07 12:16
Ik heb bovenstaande configuratie. Op zich tevreden met de installatie, echter werkt de surround modus niet goed.

De geluidssterkte is namelijk niet aan te passen. De multiroom App suggereert het wel, echter blijft de werkelijke geluidssterkte altijd gelijk. Hierbij zijn de losse speakers te zacht afgesteld, wat de surround beleving tot 0 reduceert.

Kent iemand dit probleem ook? Bij Samsung word ik van het kastje naar de muur gestuurd, moet elke keer dezelfde vragen beantwoorden (of ik mijn internet aankoop ergens in een winkel wil testen, daarna zo nodig ter reparatie wil opsturen).

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:24
Met welke bron heb je het getest? Het surround kanaal bij film is meestal niet zo spannend en zal al snel zachter klinken. Bij all channel stereo zou het volume wel gelijk moeten zijn. Heeft de soundbar de optie om het volume per kanaal te corrigeren?

• frisbie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-07 12:16
Dat is nu juist mijn punt. De app suggereert dat je het volume per kanaal kunt bijstellen, echter is het resultaat 0..
Bij een gewone groepskoppeling kan ik elk kanaal separaat aansturen in volume