Newsserver onvolledig?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
Als ik zo in verschillende newsgroepen kijk op news.xs4all.nl, valt me op dat alle binaries die er staan onvolledig zijn. Meestal staan er maar 2 van de 50 delen oid. Is dit een beveiliging van de provider om evt. illegaal gebruik tegen te gaan of ligt dit ergens anders aan?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:05

Wokschotel

Op 6 wielen

Volgens mij heeft dat gewoon te maken met de retention-time van de newsserver. Ik neem aan dat je het wel over newszilla hebt?

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
Newszilla? Wat is het verschil met een gewone newsserver dan?

Ik gebruikt newsReactor op news.xs4all.nl...

Ik kan beter dat newszilla gebruiken dus? Hoe doe ik dat?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

xs4all heeft 2 newsservers, news.xs4all.nl (de officiele) en newszilla.xs4all.nl (een super server waar de binaries gemiddeld zo'n 10 dagen blijven staan! :9~ Officieel nog in de Beta-fase dacht ik??)

Ik merkte een paar dagen geleden dat er in sommige binarie-newsgroepen opeens geen binaries meer worden doorgegeven. :? Klopt dit?? Zou iemand die ook newszilla gebruikt misschien ff in alt.binaries.movies.divx willen kijken hoe het zit met de binaries daar??

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
Ik ben net overgestapt op newszilla... Werkt perfect. Alles is te vinden...

De binaries waar op de andere server maar 1 of 2 delen van stonden, zijn nu compleet te vinden... :)

Verwijderd

Retrieving up to 87262 headers for alt.binaries.movies.divx , maar kan best zijn dat ze gestopt zijn, t is alweer een tijdje terug dat ik 't gechecked heb maar de *cd.image* groups waren ook schrikbarend leeg vroeger..

Verwijderd

laatste grote binary daar is van de 17e tour..

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 21 juni 2001 18:19 schreef Yarvieh het volgende:
laatste grote binary daar is van de 17e tour..
d8 ik al.... hmmm er worden dus geen binaries meer doorgegeven in die groep?? :? Waarom zou dat dan zijn?? >:)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:20

E-Rick

I love it :7

Hoe lang doen jullie daar nou over, bijvoorbeeld een film of een iso van een nieuwsgroep halen?? Gaat dat een beetje snel of ben je dagen aan het downloaden???

Choose life

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 21 juni 2001 18:37 schreef E-Rick het volgende:
Hoe lang doen jullie daar nou over, bijvoorbeeld een film of een iso van een nieuwsgroep halen?? Gaat dat een beetje snel of ben je dagen aan het downloaden???
Aangezien jij HeelSnel internet hebt, en de nieuwsserver bij je eigen provider staat, moet het bij jou binnenvliegen! :P Je download namelijk meestal met de maximum snelheid van je connectie. Bij mij is dat zo'n 52 kB/s (Mxstream Basic)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:20

E-Rick

I love it :7

Cool! een bepaalde (vrij nieuwe) iso van 500 mb in een kwartiertje :)
geinig...

Choose life

• GoEV6
  • Laatst online: 18:56
Is het mogenlijk om op de nieuws server van Planet te komen via een pc met adsl van HCCNet?

Verwijderd

GoEV6 schreef op 20 October 2003 @ 19:37:
Is het mogenlijk om op de nieuws server van Planet te komen via een pc met adsl van HCCNet?
Nee dat kan niet (meer), helaas.

En bedankt voor het omhoogschoppen van dit topic. Ik was al bezig met een reply op een bericht van meer dan 2 jaar oud :{

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 09:01
Heb ook een jaar XS4all abo gehad voor de newsserver, maar ik had zelf het gevoel dat het de laatste tijd wat achteruit ging. Ben nu op zoek naar een andere newsserver (op dit moment ben ik astraweb aan het proberen, prepaid voor 25GB).

Newsgroupen zijn supersnel, meestal benut je je volledige bandbreedte. Daar kan echt geen Kazaa tegenop. Enige nadeel is dat bestanden maar een paar dagen blijven staan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Probeer 't anders gewoon, een dergelijke kick lijkt me echt niet nodig.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.