Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik gebruikt newsReactor op news.xs4all.nl...
Ik kan beter dat newszilla gebruiken dus? Hoe doe ik dat?
Ik merkte een paar dagen geleden dat er in sommige binarie-newsgroepen opeens geen binaries meer worden doorgegeven.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
De binaries waar op de andere server maar 1 of 2 delen van stonden, zijn nu compleet te vinden...
d8 ik al.... hmmm er worden dus geen binaries meer doorgegeven in die groep??Op donderdag 21 juni 2001 18:19 schreef Yarvieh het volgende:
laatste grote binary daar is van de 17e tour..
Choose life
Aangezien jij HeelSnel internet hebt, en de nieuwsserver bij je eigen provider staat, moet het bij jou binnenvliegen!Op donderdag 21 juni 2001 18:37 schreef E-Rick het volgende:
Hoe lang doen jullie daar nou over, bijvoorbeeld een film of een iso van een nieuwsgroep halen?? Gaat dat een beetje snel of ben je dagen aan het downloaden???
geinig...
Choose life
Verwijderd
Nee dat kan niet (meer), helaas.GoEV6 schreef op 20 October 2003 @ 19:37:
Is het mogenlijk om op de nieuws server van Planet te komen via een pc met adsl van HCCNet?
En bedankt voor het omhoogschoppen van dit topic. Ik was al bezig met een reply op een bericht van meer dan 2 jaar oud
Newsgroupen zijn supersnel, meestal benut je je volledige bandbreedte. Daar kan echt geen Kazaa tegenop. Enige nadeel is dat bestanden maar een paar dagen blijven staan.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()