Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welk laptop a €500, hoge eisen, klein budget :-)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• polpol
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 14:39
Mijn vraag
Ik heb nu een Asus Transformer T100 en ik ben op zoek naar een vervanger met wat meer power en die een maatje groter is: 13, 14 inch tot max. 15 inch. Ik wil een Full HD resolutie en minimaal 128 GB SSD of die bouw ik zelf in. Ook denk ik aan minimaal een i3 processor.

Er zijn natuurlijk een hoop mogelijkheden maar welke laptop rond die prijsklasse is ook nog eens MOOI afgewerkt...? Metaal, alu, backlit etc. Ik wil gewoon een voordelig, snel en mooi apparaat! Mijn budget staat niet vast, er is speling maar laten we zeggen max.€ 650?

Ohja, een dealmaker zou een backlit toetsenbord kunnen zijn, dit is mij wel €50 meerprijs waard :-)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Office, Internet en films

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Lenova Yoga? REdelijk hoog in budget
Dell Inspiron maar FULL HD is daar niet echt leverbaar meer? (tenzij je flink betaald)
Asus instapmoddelen, afwerking anybody?

Alle reacties

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:40

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

pricewatch: Acer Aspire E5-573G-35QT

Volgens mij is dit de Windows laptop met de meeste bang for buck binnen je budget.

-Redelijke i3, prima zat voor internet+Office
-128GB SSD is een plus.
-Mat Full HD scherm(wel TN, helaas)

Verder redelijk draagbaar(zoekt wel de grenzen op met 2,4 Kg) en redelijk strak. Wil je mooie, afgewerkte laptops? Dan zul je toch in een hoger budget moeten kijken, of naar een Chromebook zoals de Toshiba Chromebook 2: pricewatch: Toshiba Chromebook 2 CB30-B-104

Misschien ook nog een optie voor je? Voor internet en office en films is het ideaal, bezit hem zelf ook en ben meer dan tevreden. Scherm is uitstekend (1080P IPS) voor de prijs en de prestaties zijn fenomenaal voor de Celeron die erinzit.

Mocht je per se een Windows laptop willen, dan zou ik naar die Acer kijken.

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

• polpol
Een chromebook voldoet niet aan mijn overige wensen en ik heb minimaal 1 windows pc nodig in mijn huishouden...

"Wil je mooie, afgewerkte laptops? Dan zul je toch in een hoger budget moeten kijken" / welk budget/model heb je het over? HP Envy 13?

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11 19:33
Mooi afgewerkte laptop, hoge eisen gaan nu eenmaal niet samen met jouw budget. Helaas heb je net de MM btw dagen gemist. Daar kon je een asus zenbook ux305 destijds halen voor 650 ; met dat budget echt het meest haalbare. Nu zit je toch al gauw op een euro of 800.

• polpol
Ik denk dat ik er uit ben... De HP envy 13-d080nd

Alu / backlit toetsenbord / i3 / 1080p... voor € 699,-
4% korting via code, 5% via cashback XL totaal: € 638,-

https://store.hp.com/Neth...d=P5Q25EA&opt=ABH&sel=NTB

:)