Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benurk!
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:31
Beste tweakers,

Ik heb een Surface Pro 3, i5 256GB, 8GB aangeschaft.
Nu maakt de fan laatste tijd veel herrie, en wordt de tablet zeer heet!
Nu heb ik op enkele forums gelezen dat ik processen uit moet zetten, die ervoor moeten zorgen dat het systeem weer stabiel draait. Het gaat om de processen WIM WIMW.

Maar technisch ben ik niet goed aangelegd, en wil ik graag gebruik maken van jullie hulp.

Hebben jullie enige suggesties om dit op te lossen?

Alvast bedankt.

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Heb je de tablet/laptop/weet-ik-veel-wat-het-is al schoongemaakt (dus stof verwijdert) Dus gewoon met een busje perslucht (liefst niet de lucht van een compressor, want daar zit meestal veel vocht in). Anders zou ik het niet weten :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-07 17:51
Was dit geen "bekend" probleem bij sommige modellen? Ik meen dat er een BIOS update voor was, maar of nou voor iedereen goed werkte weet ik niet meer. Ik denk dat je toch even goed de verschillende surface-fora door moet werken, of het geluk hebben dat hier nog iemand met zo'n ding rondloopt die nog weet hoe het nu precies zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benurk!
Ik heb al geprobeerd om het schoon te maken met een beetje perslucht, maar dat richtte weinig uit. Het probleem ligt echt intern, en ik geloof dat het ook echt ligt aan die processen. Het ligt echt een beetje aan deze modellen; heb al meerdere fora bezocht, maar er is niet echt een duidelijk How-to verhelpen. Iets totaal anders; hij blijft bij het installeren van de Windows Updater ook al een paar dagen steken op 6%, zou dat het kunnen zijn hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benurk!
En het probleem lijkt (?) zich wonderbaarlijk uit zichzelf opgelost te hebben. Ik hoor geen briesje meer. Kennelijk bleken de windows updates in de installatie te steken. Het topic kan van mijn part gesloten worden.