Toon posts:

Één console, twee monitoren, ps3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeTweakers,

Ik heb een Playstation 3 en als ik Black Ops 2 speel met een vriend, speel ik met splitscreen.
Dan heb je alleen een erg klein beeld, vandaar dat ik die beelden allebei op een ander scherm wilde krijgen.
Dan heb je allebei een lekker groot scherm, maar zit je toch in splitscreen zonder een 2e ps3 te hoeven gebruiken.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg en wat ik hier voor nodig heb?

P.S. Ik heb al een aantal Topics gezien die gaan over het dupliceren van een Playstation 3 scherm, dit is echter niet wat ik wil.

Beste antwoord (via Verwijderd op 17-02-2016 07:37)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:33
Wat wel mogelijk is is een 3D-televisie met dual-play. Dan zie je door de bril allebei een ander beeld.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik denk niet dat dit kan. Ik heb er nog nooit van gehoord. Je PS3 stuurt maar 1 beeld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan mijns inziens inderdaad niet, zoals bram1984 ook aangeeft. De oplossing is of een 2e PS3 en televisie erbij halen of een grotere televisie in huis halen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:33
Wat wel mogelijk is is een 3D-televisie met dual-play. Dan zie je door de bril allebei een ander beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Top, dank jullie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik denk dat dual play op een 3d tv ook niet kan, voor beide oplossingen moet de ps3 alle beelden dubbel renderen op volle resolutie. De spellen zijn geoptimaliseerd om precies 1 keer gerendeerd te kunnen worden.

Vaak zie je zelfs dat spellen in 'normaal' split-screen, waarbij dus maar 2x een half scherm hoeft te worden gedenderd al mindere graphics hebben omdat dit toch zwaarder is voor de console.

Wellicht dat er enkele spellen zijn waarbij dit wel speciaal is toegevoegd, hierbij zal wel een enorm verschil zichtbaar zijn met het normale singleplayer spel.

[ Voor 16% gewijzigd door jongf7 op 17-02-2016 09:45 ]

Pagina: 1