Toon posts:

TV voor op mn kamer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens ik zoek een goede/grote TV voor m'n kamer om te vloeiend erop te kunnen gamen via mijn PC maar ook Films/series kijken op het uiterste, ik vroeg me af of jullie nog wisten of ervaring hadden met TV's en misschien me zouden kunnen helpen

hier zijn de hoofdeisen

650-750 euro
Full HD
5 of 1 ms
100+ Hz
50 tot 59 inch
Een goed aantal poorten kan ook geen kwaad
En een goede levenstijd

Het zijn er wel aantal, maar wie wilt nou toch niet zo'n tv?

Hier zijn het aantal producten die ik tot nu toe kon vinden

Sony Bravia KDL-50W805C Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805C Zwart

Samsung UE50J6200AW Zwart
pricewatch: Samsung UE50J6200AW Zwart

Sony Bravia KDL-50W755C Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W755C Zwart

Sony Bravia KDL-50W828B Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W828B Zwart

Weten jullie het best?
Ben benieuwd

Alvast Bedankt,

:) :) :) :) :) :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En wat waren de punten die naar voren kwamen toen je ging zoeken op reviews?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fietsbel schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:27:
En wat waren de punten die naar voren kwamen toen je ging zoeken op reviews?
Ik weet niet mij leek het eerste (Sony Bravia) wel leuk vanwege de prestaties/prijs

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:34
De Samsung kan je al schrappen, die is geen 100 Hz.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Ik heb de Sony 50W805C. Fifa draait als een zonnetje tov mijn oude philips ambilight. Die had tov merkbaar veeeel meer input lag. Netflix is ook echt de bom (ofja, eigenlijk niet, want nu kijkt vrouwlief NOG meer TV :-))

3D content nog niet getest. Smart gedeelte werkt hier in ieder geval goed. Netflix, Synology streamt snel en menu's zijn vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De Samsung J6200 is wel een 100Hz tv en als je met een HDMI switch af kunt zou je ook nog naar deze kunnen kijken (vergelijkbaar met de J6200 op Rtings; niet te verwarren met de Europese J6200 die daar de J6300 is): http://www.redcoon.nl/B642636-Samsung-UE55J6100_LED-TVs
De 50W828B is toch niet leverbaar en als je geen 3D gaat gebruiken kan je met de 755C af.

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 10-02-2016 22:01 ]

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 09:56
Ga voor een actieve 3D tv, de twee voorbeelden hebben dit beide met een actieve bril, voordeel is dat als je met twee man gamed, ieder door zo`n bril de hele tv heeft ipv een gedeeld half beeld.

De 805C is recenter,heeft meer aansluitingen en bleutooth maar een zwakkere audio, de 828B heeft iets minder aansluitingen maar daar krijg je weer twee brillen bij, heeft zwaardere speakers en is zuiniger.
Twee brillen zijn duurder dan een bleutoothstickje (als je überhaupt bleutooth gebruiken gaat icm je tv) meestal loopt eea toch via een pc/console waar alles op zit.
Smart tv via de pc is stukken sneller dan met de inwendige pc en dan heb je gewone sites/applicaties, niet zo halfbakken zoals sommige apps zijn.
Ikzelf gebruik het smartgedeelte nauwelijks.

Beide hebben wel veel meer lag dan jij wilt, zulke lage lag vind je alleen bij kleine beeldschermen of bij duurdere
De 49' Philips UHD is een optie maar wel 100 euro duurder, lagere Hz en geen actieve 3D, bij twee spelers heeft ieder dus een half scherm.

Maar bij FPS en andere snelle games word het pas storend als de overall lag (inputlag controller/console + reactietijd tv) groter wordt dan ca 67 Ms.
Hoewel de 805C geen lag aangeeft moet de 828B met 37 Ms wel kunnen, je hebt dan 30 ms over voor input vanaf de controller tot tv.

[ Voor 40% gewijzigd door Teijgetje op 11-02-2016 12:03 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:58
Teijgetje schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:39:
Ga voor een actieve 3D tv, de twee voorbeelden hebben dit beide met een actieve bril, voordeel is dat als je met twee man gamed, ieder door zo`n bril de hele tv heeft ipv een gedeeld half beeld.

...

De 49' Philips UHD is een optie maar wel 100 euro duurder, lagere Hz en geen actieve 3D, bij twee spelers heeft ieder dus een half scherm.
Opmerkelijk, mijn passieve LG doet prima fullscreen-splitscreen :) Het heeft weinig met passief/actief te maken, stukje software is het, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Of je hecht geen waarde aan 3D; het is toch op sterven na dood: nieuws: Samsung bevestigt in 2016 geen 3d-tv's uit te brengen.

Zelf heb ik al jaren zowel boven als beneden een tv staan met 3D-optie. Heb er nog nooit 1 minuut gebruik van gemaakt.

Er is in de topic start geen 3D-eis gesteld dus het lijkt me niet belangrijk om daar op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 09:56
baquelappe schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 00:23:
[...]

Opmerkelijk, mijn passieve LG doet prima fullscreen-splitscreen :) Het heeft weinig met passief/actief te maken, stukje software is het, meer niet.
Excuus, ik dacht dat het met de actieve bril te maken had en niet alleen 3D software.
De software zal de twee screens uit moeten sturen met een code, L en R beeld
Bij passief, begrijp ik nu, heb je een R-R en L-L bril nodig, bij actief schakelt de R-L bril naar R-R of L-L om één scherm te zien.
Je moet dus naast 3D brillen (R-L) bij passief ook twee game-brillen (R-R + L-L) kopen begrijp ik.
Voordeel van passief is misschien wel dat de brillen lichter zijn en niet leeg kunnen raken als je lang zit te gamen. Die brillen zijn ook niet zo duur. (mijne zijn actief en €80+ per stuk, dus je baalt enorm als je in slaap valt en je brilletje met een pootje minder terugvindt.... |:( )

In ieder geval werkt dat alleen op 3D tv`s, je hebt 3D dan ook niet echt nodig voor films (al is dat af en toe leuk) maar wel om full-screen met twee man te kunnen gamen, wel zo vet.
En af en toe een game spelen in 3D heeft ook wel iets.
Vetter gamen met 3D dus, waar TS hem ook grotendeels voor wil aanschaffen.

De Phillips komt dus in de buurt van je wensen maar is iets duurder.
En tweezijdig ambilight (kan uit) en je kan met twee spelers op een heel scherm spelen. ;) (zie Picture/Display Je hebt dan de 3D glasses Game kit PTA436 nodig, 4 normale 3D brillen zitten erbij)

[ Voor 38% gewijzigd door Teijgetje op 13-02-2016 19:22 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Pagina: 1