gba met welk spel?

Pagina: 1
Acties:

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Morgen komt die Gameboy Advance uit maar welk spel zou ik er dan bij moeten kopen, wat zijn de aanraders volgens jullie?

DDPEEKIW

Verwijderd

morgen pas :? vriend van me heefd hem al, die [+[""] :]

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Hij is bij de Bart Smit al te krijgen hoor.
Ik heb hem sinds gisteren en heb in eerste instantie F-Zero gekocht maar die hebbik vandaag omgeruild voor Mario!
Mario is echt goed, de GBA kikt ass.

F-Zero vonnik saai

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zelda !! Komt die voor de GBA ??

There is no art to find the minds construction in the face

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik heb geen spel, nog geen genoeg geld :( , idd hij kickt ass, en ik koop als eerste ook Mario...

Zelda is nog niet zeker, maar omdat om elk Nintendo systeem een Zelda titel is uitgebracht is de kans groot.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Koop Mario, niet zo supermooi maar wel gaaaaaf. f-Zero vooral niet doen want die is saai. Krazy Racers zou ik ook niet doen want de echt mario kart is toch wel leuker. THPS 2 is ook wel leuk, maar als je hem op de pc hebt uitgespeeld is er ook niet veel meer aan.
Dus koop Mario!!

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Koop Rayman, die heb ik ook dus is ie goed ;) . Die graphics zijn echt geweldig gewoon, alleen is het zo dat bij sommige complexe levels het gewoon traag is omdat de proc het niet goed aankan :? . Maar dit is echt het spel dat het beste de kracht van dat ding laat zien.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 21 juni 2001 17:03 schreef -Muppet- het volgende:
Zelda !! Komt die voor de GBA ??
JA zelda komt ook voor de GBA !!!!!

Dat is waarschijnlijk al de hoofdreden om een GBA te halen !!!

Jongens veel succes ik ga de mijne nu ophalen :D :D :D :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• eviltweaker
maar welke zal ik nou halen rayman of mario

DDPEEKIW

• ShadowBumble
  • Laatst online: 12:09

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rayman en Marion zijn allebei goed maar als ik moest kiezen RAYMAN

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

1. Tony Hawk 2 (beste en mooiste spel tot nu toe)
2. Mario...super speelbaar, super leuk
3. Rayman (vind ik gewoon leuk maar als je hem al hebt voor de Playstation ofzo hoef je hem niet te kopen, precies hetzelfde)
4. Castlevania (het is en blijft Konami, DUS goed)

M'n nummer 5 wordt Mario kart Advance, maar dies nog niet uit :) En daarna komt nog Spiderman die heeeeeeel tof is om te spelen (van dezelfde makers als Tony Hawk).

R./

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op donderdag 21 juni 2001 17:00 schreef Deddiekoel het volgende:
Hij is bij de Bart Smit al te krijgen hoor.
Ik heb hem sinds gisteren en heb in eerste instantie F-Zero gekocht maar die hebbik vandaag omgeruild voor Mario!
Mario is echt goed, de GBA kikt ass.

F-Zero vonnik saai
ja hier precies hetzelfde, eerst F-Zero maar dat sux, Mario rules!!
Over een tijdje natuurlijk mario kart en dan Silent Hill met supercoole fmvtjes!!!

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• eviltweaker
Weet iemand of doom nog ooit uitkomt op de Gba?

stond namelijk een tijdje terug wel op nintendo.com maar nu kan ik dat niet meer vinden

DDPEEKIW

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 18:24 schreef eviltweaker het volgende:

stond namelijk een tijdje terug wel op nintendo.com maar nu kan ik dat niet meer vinden
Kan ik hier wel even navragen, het zou gemaakt worden door Vicarious Visions, en ik weet dat ze er mee bezig waren.

R./

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Tony Hawk is fèèt
ik heb er supermario en FZero bij genomen...
check deze site trouwens! http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,6019666,00.html

p.s. een tip, als bartsmit ze niet meer heeft, of alleen nog in roze :), ga dan ff naar dixons, of skip bartsmit eigenlijk maar gewoon :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb vandaag ook een GBA gehaald bij Dixons en bij een andere zaak Tony Hawk :)

En dat ziet er echt superwreed uit ! Damn, dat apparaat heeft echt een scherp en gedetailleerd beeld, zeg :9~

De GBA heeft alleen een heel groot nadeel, vind ik zelf, de display is ontzettend donker ! Als ik hem recht voor me houd dan zie ik echt geen steek hoor :(

Dan moet echt de zon er vol opstaan, wil je een beetje duidelijk beeld hebben, dat hadden ze toch wel wat beter mogen doen vinnik :(

Moor voor de rest is het echt een superapparaat !

Verwijderd

F-Zero saai? LOL, kan ik me niet in vinden.
Heeft een extra League, 6 extra wagens, Champions Modus met replay waar je de HotViolet GBA mee kan winnen (Tenminste als ze het net zo doen als in Japan) en is het snelste race spel dat ik ken (Ja inclusief Extreme-G op een veel te snelle PC). Maar ja, ieder z'n mening. Zo vind ik bv Rayman saai, maar wel mooi!

Ik heb vandaag Castlevania gehaald...Damn dat spel roelt. Als ik Bomberman zie is die ook van mij! (Wel eerst ff spaarrekening plunderen :7 )

En ja, Doom komt uit op de GBA, samen met nog 3 FPS spellen (Nee, niet in 1 cartridge).

Kijk anders ff op http://www.nintendoweb.com die heeft wel een aardige release lijst.

PS voor info voor contrast regeling voor de GBA: Check nieuws van gisteren op http://pocket.ign.com ! Eigen risico natuurlijk. Gelukkig heb ik er geen last van, ik heb een "lichte" GBA!

[edit]Nintendo zegt erbij dat het geen goed idee is! Lees de rest zelf maar op vandaags nieuws!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op donderdag 21 juni 2001 21:20 schreef CommDante het volgende:
F-Zero saai? LOL, kan ik me niet in vinden.
Heeft een extra League, 6 extra wagens, Champions Modus met replay waar je de HotViolet GBA mee kan winnen (Tenminste als ze het net zo doen als in Japan) en is het snelste race spel dat ik ken (Ja inclusief Extreme-G op een veel te snelle PC). Maar ja, ieder z'n mening. Zo vind ik bv Rayman saai, maar wel mooi!
Tja smaken verschillen, maar ik vind het zo eentonig.
Bij Mario kan je lekker levels uitspelen enzo

Verwijderd

Las net dat Bomberman morgen pas uitkomt, iemand hem al in de winkel gezien? In de zelfde lijst stond nl. ook Tony Hawk 2 (voor release morgen dus) terwijl ik al mensen heb horen zeggen dat ze hem al hebben!

Als je hem heb gezien wat is de naam v/d winkel en/of plaats?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ben toen ik dit draadje zag ff naar buiten gegaan. Ik zal zo'n 50 GBA's en maar liefst 3 verschillende spellen.

Nog ff wachten maar dus...

[airwolfs whispermode]
of natuurlijk een copybox zoeken op Internet en de romz DL'en
[/airwolfs whispermode]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik Heb Tony hawk bij Yellow and Blue computers gehaald in Nijmegen Dukenburg :)

Die zaak importeert heel veel GBA/PS2/DC spellen :)

Verwijderd

maw Tony Hawk hebt ge import...ok weet ik tenminste waar ik aan toe ben =)

Verwijderd

Denk Tonyhawk 2 of F-Zero. Zijn toch wel de beste games tot nu toe... toch? Die mario hebik onderhand al weer eens gezien... Time to move on... :P ... :)

Verwijderd

Raven: Heb je Castlevania: SotN wel eens gespeeld? Of Metroid?

Zo ja: Check eens Castlevania: CotM uit.

En Bomberman is natuurlijk verplichte multiplayer kost! (4-1 cartridge...enige waar alle levels (8) speelbaar zijn!)

[edit]Toch eens Nintendo om geld vragen voor al die reclame :P

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 18:24 schreef eviltweaker het volgende:

Yep, net ff gevraagd en er wordt nog steeds aan gewerkt! Echt wel cool...3D op een GBA :9 Erg knap gedaan.

R./

Verwijderd

Even voor de volledigheid nog een lijstje supertoffe spellen die binnekort uitkomenm of net uit zijn (alleen nog niet in Nederland):

Iridion 3D
Army Men Advance
Chuchu Rocket (fantastich spel!)
Top Gear GT Championship
Fire Pro Wrestling
Pitfall: the Mayan Adventure
Hot Potato!
Tweety & the Magic Gems
Ready 2 Rumble
Bomberman Tournament
GT Advance Racing
Pinobee Wings of Adventure
Super Dodge Ball advance
Earthworm Jim
Streetfighter 2 Turbo Revival
Mario Kart
Spider-Man, Mysterio's menace
Metroid IV (!!)

en nog wel wat meer...maar vooruit, dat wordt wel een hele lijst. :) :9~

R./

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

ff over die contrast adjust.
Kijk eens op:

http://www.gamers.nl

Onder het bericht "Vele GBA's gedood door IGN" staat de uitleg/

Ik wacht iig op Mario Kart.
Al met al bennik erg onder de indruk. Ook de accu wordt eindelijk goed. Niet zo'n groot uitstulpsel, maar gewoon ter grootte van het klepje!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

NEEEEEEEEMtony hawk2!!!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Heb zelf Mario Advance genomen, leuk spel, tis idd gewoon Mario 2 die wat is opgepoetst maar wel er leuk weer na al die tijd. Binnenkort maar is een game bij kopen, die Konami Racer was ook wel geinig.

Flickr | Lego collectie

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 13-02 13:59
BTW heeft iemand screenshots van die copybox?
>:)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

Flash nogwat, zoek maar op http://www.lik-sang.com ..... niet boeiend.

Ik probeer alleen spellen te kopen die het waard zijn om te kopen. Dus spellen die genoeg replay hebben indien snel uitspeelbaar. Castlevania is bv een groot spel, maar om er optimaal van genieten hebben de makers er nog eens 5 (kan iets meer/minder zijn) herspeel mogelijk heden gemaakt. BV door middel van een nieuw spel openen met een bepaalde naam die het verloop van het spel veranderen. bv dat je begint met alle kaarten, of juist helemaal geen kaarten kan vinden!

Uiteraard zijn racegames (YES, eindelijk normaal speelbare racegames op een GB) en multiplayer spellen bijna altijd wel goed!

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Wanneer komt Castle nou eigenlijk als PAL hier uit, zodat ie ook in de Intertoys bijvoorbeeld ligt???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Speedy
Die is al lang uit (nou allang, ik zag em donderdag toen ik mijn GBA ging scoren).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 11:39 schreef GolbeZeromus het volgende:
Wanneer komt Castle nou eigenlijk als PAL hier uit, zodat ie ook in de Intertoys bijvoorbeeld ligt???
LOL, er wel ff bij blijven, hè?

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Das vreemd, bij mijn store lag die niet. Maat van mij die heweft hem in een "speciaal" zaak gekocht en daar hadden ze hem ook niet. Zoek wel even verder!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Is het eigenlijk mogelijk om met een gameboy copybox spellen voor de GBA te kopieeren?

edit/ als dit niet mag haal dan maar ff weg

Verwijderd

Ik zou Mario Bros. 3 wel willen voor de GBA, want dat is echt het allerbest Mariospel allertijden, maar ja, die is er (nog) niet. Mario 2 zuigt vind ik.

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 25 juni 2001 20:01 schreef Da_man het volgende:
Ik zou Mario Bros. 3 wel willen voor de GBA, want dat is echt het allerbest Mariospel allertijden, maar ja, die is er (nog) niet. Mario 2 zuigt vind ik.
Ik vind hem juist wel apart, niet het gebruikelijke punch tegen vraagtekens werk enzo.
Persoonlijk vind ik Super Mario World 1 altijd nog wel cool met die spoken etc

• Speedy
Super Mario World komt op de GBA (Mario Advance 2) :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1