DDPEEKIW
Ik heb hem sinds gisteren en heb in eerste instantie F-Zero gekocht maar die hebbik vandaag omgeruild voor Mario!
Mario is echt goed, de GBA kikt ass.
F-Zero vonnik saai
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
There is no art to find the minds construction in the face
Zelda is nog niet zeker, maar omdat om elk Nintendo systeem een Zelda titel is uitgebracht is de kans groot.
Dus koop Mario!!
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
JA zelda komt ook voor de GBA !!!!!Op donderdag 21 juni 2001 17:03 schreef -Muppet- het volgende:
Zelda !! Komt die voor de GBA ??
Dat is waarschijnlijk al de hoofdreden om een GBA te halen !!!
Jongens veel succes ik ga de mijne nu ophalen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
DDPEEKIW
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
2. Mario...super speelbaar, super leuk
3. Rayman (vind ik gewoon leuk maar als je hem al hebt voor de Playstation ofzo hoef je hem niet te kopen, precies hetzelfde)
4. Castlevania (het is en blijft Konami, DUS goed)
M'n nummer 5 wordt Mario kart Advance, maar dies nog niet uit
R./
ja hier precies hetzelfde, eerst F-Zero maar dat sux, Mario rules!!Op donderdag 21 juni 2001 17:00 schreef Deddiekoel het volgende:
Hij is bij de Bart Smit al te krijgen hoor.
Ik heb hem sinds gisteren en heb in eerste instantie F-Zero gekocht maar die hebbik vandaag omgeruild voor Mario!
Mario is echt goed, de GBA kikt ass.
F-Zero vonnik saai
Over een tijdje natuurlijk mario kart en dan Silent Hill met supercoole fmvtjes!!!
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
stond namelijk een tijdje terug wel op nintendo.com maar nu kan ik dat niet meer vinden
DDPEEKIW
Verwijderd
Kan ik hier wel even navragen, het zou gemaakt worden door Vicarious Visions, en ik weet dat ze er mee bezig waren.Op donderdag 21 juni 2001 18:24 schreef eviltweaker het volgende:
Weet iemand of doom nog ooit uitkomt op de Gba?
stond namelijk een tijdje terug wel op nintendo.com maar nu kan ik dat niet meer vinden
R./
ik heb er supermario en FZero bij genomen...
check deze site trouwens! http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,6019666,00.html
p.s. een tip, als bartsmit ze niet meer heeft, of alleen nog in roze
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
En dat ziet er echt superwreed uit ! Damn, dat apparaat heeft echt een scherp en gedetailleerd beeld, zeg
De GBA heeft alleen een heel groot nadeel, vind ik zelf, de display is ontzettend donker ! Als ik hem recht voor me houd dan zie ik echt geen steek hoor
Dan moet echt de zon er vol opstaan, wil je een beetje duidelijk beeld hebben, dat hadden ze toch wel wat beter mogen doen vinnik
Moor voor de rest is het echt een superapparaat !
Verwijderd
Heeft een extra League, 6 extra wagens, Champions Modus met replay waar je de HotViolet GBA mee kan winnen (Tenminste als ze het net zo doen als in Japan) en is het snelste race spel dat ik ken (Ja inclusief Extreme-G op een veel te snelle PC). Maar ja, ieder z'n mening. Zo vind ik bv Rayman saai, maar wel mooi!
Ik heb vandaag Castlevania gehaald...Damn dat spel roelt. Als ik Bomberman zie is die ook van mij! (Wel eerst ff spaarrekening plunderen
En ja, Doom komt uit op de GBA, samen met nog 3 FPS spellen (Nee, niet in 1 cartridge).
Kijk anders ff op http://www.nintendoweb.com die heeft wel een aardige release lijst.
PS voor info voor contrast regeling voor de GBA: Check nieuws van gisteren op http://pocket.ign.com ! Eigen risico natuurlijk. Gelukkig heb ik er geen last van, ik heb een "lichte" GBA!
[edit]Nintendo zegt erbij dat het geen goed idee is! Lees de rest zelf maar op vandaags nieuws!
Tja smaken verschillen, maar ik vind het zo eentonig.Op donderdag 21 juni 2001 21:20 schreef CommDante het volgende:
F-Zero saai? LOL, kan ik me niet in vinden.
Heeft een extra League, 6 extra wagens, Champions Modus met replay waar je de HotViolet GBA mee kan winnen (Tenminste als ze het net zo doen als in Japan) en is het snelste race spel dat ik ken (Ja inclusief Extreme-G op een veel te snelle PC). Maar ja, ieder z'n mening. Zo vind ik bv Rayman saai, maar wel mooi!
Bij Mario kan je lekker levels uitspelen enzo
Verwijderd
Als je hem heb gezien wat is de naam v/d winkel en/of plaats?
Nog ff wachten maar dus...
[airwolfs whispermode]
of natuurlijk een copybox zoeken op Internet en de romz DL'en
[/airwolfs whispermode]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Die zaak importeert heel veel GBA/PS2/DC spellen
Verwijderd
Verwijderd
Zo ja: Check eens Castlevania: CotM uit.
En Bomberman is natuurlijk verplichte multiplayer kost! (4-1 cartridge...enige waar alle levels (
[edit]Toch eens Nintendo om geld vragen voor al die reclame
Verwijderd
Yep, net ff gevraagd en er wordt nog steeds aan gewerkt! Echt wel cool...3D op een GBAOp donderdag 21 juni 2001 18:24 schreef eviltweaker het volgende:
Weet iemand of doom nog ooit uitkomt op de Gba?
R./
Verwijderd
Iridion 3D
Army Men Advance
Chuchu Rocket (fantastich spel!)
Top Gear GT Championship
Fire Pro Wrestling
Pitfall: the Mayan Adventure
Hot Potato!
Tweety & the Magic Gems
Ready 2 Rumble
Bomberman Tournament
GT Advance Racing
Pinobee Wings of Adventure
Super Dodge Ball advance
Earthworm Jim
Streetfighter 2 Turbo Revival
Mario Kart
Spider-Man, Mysterio's menace
Metroid IV (!!)
en nog wel wat meer...maar vooruit, dat wordt wel een hele lijst.
R./
Kijk eens op:
http://www.gamers.nl
Onder het bericht "Vele GBA's gedood door IGN" staat de uitleg/
Ik wacht iig op Mario Kart.
Al met al bennik erg onder de indruk. Ook de accu wordt eindelijk goed. Niet zo'n groot uitstulpsel, maar gewoon ter grootte van het klepje!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Ik probeer alleen spellen te kopen die het waard zijn om te kopen. Dus spellen die genoeg replay hebben indien snel uitspeelbaar. Castlevania is bv een groot spel, maar om er optimaal van genieten hebben de makers er nog eens 5 (kan iets meer/minder zijn) herspeel mogelijk heden gemaakt. BV door middel van een nieuw spel openen met een bepaalde naam die het verloop van het spel veranderen. bv dat je begint met alle kaarten, of juist helemaal geen kaarten kan vinden!
Uiteraard zijn racegames (YES, eindelijk normaal speelbare racegames op een GB) en multiplayer spellen bijna altijd wel goed!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
LOL, er wel ff bij blijven, hè?Op maandag 25 juni 2001 11:39 schreef GolbeZeromus het volgende:
Wanneer komt Castle nou eigenlijk als PAL hier uit, zodat ie ook in de Intertoys bijvoorbeeld ligt???
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
edit/ als dit niet mag haal dan maar ff weg
Verwijderd
Ik vind hem juist wel apart, niet het gebruikelijke punch tegen vraagtekens werk enzo.Op maandag 25 juni 2001 20:01 schreef Da_man het volgende:
Ik zou Mario Bros. 3 wel willen voor de GBA, want dat is echt het allerbest Mariospel allertijden, maar ja, die is er (nog) niet. Mario 2 zuigt vind ik.
Persoonlijk vind ik Super Mario World 1 altijd nog wel cool met die spoken etc