Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 734293

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een vraag over het overzetten van bestanden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik wel eens mijn GoPro om dingen mee te filmen. Ook is de micro-sd kaart die in mijn GoPro zit wel eens vol. Deze zou ik dan op een usb stick willen zetten zonder gebruik te maken van een computer of tablet of iets dergelijks.

Mijn vraag is dus of dit mogelijk is?

Kort samengevat:
is er een soort apparaat ontwikkeld je een micro sd kaart kan stoppen, en vervolgens één usb en dat dit apparaat de bestand over gaat schrijven van de sd kaart naar de usb stick.

Is dit mogelijk met de huidige technologie of is er een bedrijf die deze uitdaging aan zou willen zijn?

Hopelijk weten jullie het :)

Tim

Beste antwoord (via Anoniem: 734293 op 11-02-2016 22:36)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo'n apparaatje heet een image tank :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Anoniem: 734293

Topicstarter
Orion84 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:52:
Beste, Ik heb maar ongeveer 40 Gb nodig. Enig idee waar ik dit aan kan schaffen?

Bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 20:12

FongWan

The Stormrider ...

Google is your best friend ;)

Bijvoorbeeld:
http://www.hardeschijfsto...port-wireless-500-gb.html

Die dingen zijn niet echt goedkoop in vergelijking met het kopen van een zooi extra micro sd kaartjes tegenwoordig. Waren vooral de moeite waard toen SD kaartjes qua geheugen nog relatief duur was per GB. Of je moet het ook echt als extene HD gebruiken welke je overal meeneemt, dan is het wel handig.

Heb hier thuis een Nexto N2700 Extreme liggen welke ik zo goed als bijna nooit meer meeneem op vakantie omdat ik ondertussen een zooitje SD kaartjes heb waar ik altijd mee rondkom. Maar goed, ik schiet alleen foto's en gebruik geen GoPro.

Succes met je zoektocht.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |