Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (zeker niet de high end games, maar eerder games zoals 'League of Legends', 'Unreal Tournament')
Films kijken (super hoge resolutie is niet nodig)(bestanden staan op NAS)
Huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen strikt minimum/maximum prijs. Ik wou er rond de 650 euro aan spenderen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Volgende items heb ik momenteel en zou ik wel willen meenemen. De 2TB en 4TB HD zou ik eventueel eruit kunnen laten als ik echt alles via mijn NAS zou doen.
Ik zou de SSD HD (met windows 10) gewoon willen overzetten naar het nieuwe systeem (in de hoop dat ik dan geen nieuwe Windows OS moet aankopen?)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Via een ander topic kwam ik op volgende items.
Hierbij wil ik bv. wel 100 euro meer betalen als het systeem dan zo stil mogelijk zou zijn. Momenteel staat de desktop in de woonkamer en als het systeem niet drastisch stiller wordt dan wordt ik naar elders verbannen vermoed ik. (dus het systeem moet ook stil zijn als ik LoL aan het spelen ben)
Ik heb het gevoel dat er zowel positieve als negatieve reacties zijn over de 'Tranquillo'. Zijn er hier betere opties?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoogste prioriteit is zo weinig mogelijk geluid produceren, op de rest wil ik wel inbinden indien nodig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zien jullie onderdelen die eventueel niet compatibel zijn; zijn er onderdelen die vervangen kunnen worden door stillere componenten. Kunnen we met een kleine extra investering misschien een even stil systeem maken maar dat dan toch nog krachtiger is (moet ik dan in de CPU of in de grafische kaart upgraden?)
Alvast bedankt om hiernaar te willen kijken
Gamen (zeker niet de high end games, maar eerder games zoals 'League of Legends', 'Unreal Tournament')
Films kijken (super hoge resolutie is niet nodig)(bestanden staan op NAS)
Huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen strikt minimum/maximum prijs. Ik wou er rond de 650 euro aan spenderen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Volgende items heb ik momenteel en zou ik wel willen meenemen. De 2TB en 4TB HD zou ik eventueel eruit kunnen laten als ik echt alles via mijn NAS zou doen.
Ik zou de SSD HD (met windows 10) gewoon willen overzetten naar het nieuwe systeem (in de hoop dat ik dan geen nieuwe Windows OS moet aankopen?)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung HD204UI, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST4000DM000, 4TB | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Corsair AX860i | € 214,- | € 214,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 341,50 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Via een ander topic kwam ik op volgende items.
Hierbij wil ik bv. wel 100 euro meer betalen als het systeem dan zo stil mogelijk zou zijn. Momenteel staat de desktop in de woonkamer en als het systeem niet drastisch stiller wordt dan wordt ik naar elders verbannen vermoed ik. (dus het systeem moet ook stil zijn als ik LoL aan het spelen ben)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | MSI B85M-E45 | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | MSI R7 370 Gaming 2GB | € 156,50 | € 156,50 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 62,93 | € 62,93 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 42,37 | € 42,37 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 533,20 | |
Ik heb het gevoel dat er zowel positieve als negatieve reacties zijn over de 'Tranquillo'. Zijn er hier betere opties?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoogste prioriteit is zo weinig mogelijk geluid produceren, op de rest wil ik wel inbinden indien nodig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zien jullie onderdelen die eventueel niet compatibel zijn; zijn er onderdelen die vervangen kunnen worden door stillere componenten. Kunnen we met een kleine extra investering misschien een even stil systeem maken maar dat dan toch nog krachtiger is (moet ik dan in de CPU of in de grafische kaart upgraden?)
Alvast bedankt om hiernaar te willen kijken