Na gister de pc te hebben uitgezet start hij niet meer. Het ledje op het mobo brand wel maar er gebeurt verder niets. Ik heb hardwarematig niets veranderd.
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Ik zal Yomanda even vragen uit welke onderdelen jou systeem bestaat. Of misschien wil je ze zelf even posten, dat scheelt mij weer een ritje naar Tiel. Zonder te weten wat er in jou pc zit kunnen wij namelijk niet helpen. Dus van alle onderdelen het merk en exacte type.
Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen? Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Eigen inzet ontbreekt hier volledig.
Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen? Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Eigen inzet ontbreekt hier volledig.
Ik heb de troubleshooter gelezen en ik zat te typen op een brak tablet, vandaar. Maar hij schoot net opeens vanzelf aan, vreemd.
Leuk dat je de troubleshooter gelezen hebt, maar het is geen toiletlectuur - je moet er ook iets mee doen, en als je wilt dat wij je helpen moet je ook met ons delen wat je exact gelezen en geprobeerd hebt, wat toen probeerde en waar je vastloopt.
Sowieso kan een topicstart van anderhalve regel nooit goed zijn, niet voor de eisen die wij stellen en (daarom stellen we ze) niet om jou fatsoenlijk te helpen. Zijn je hulpmiddelen op bepaald moment ontoereikend (brakke tablet), wacht dan met topic openen tot je het wel fatsoenlijk kunt. Hier heeft niemand iets aan. Dicht.
Sowieso kan een topicstart van anderhalve regel nooit goed zijn, niet voor de eisen die wij stellen en (daarom stellen we ze) niet om jou fatsoenlijk te helpen. Zijn je hulpmiddelen op bepaald moment ontoereikend (brakke tablet), wacht dan met topic openen tot je het wel fatsoenlijk kunt. Hier heeft niemand iets aan. Dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()