Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erjan12
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-05 19:57
Goedemorgen,

Wij zijn thuis in het bezit van een iPad en deze wouden wij graag resetten. Voor het resetten vraagt de iPad om het wachtwoord bij emailadres A. Dat gekoppeld zit aan de icloud. Dit is wel een bestaand e-mailadres van ons maar heeft geen Apple id. Als ik wachtwoord vergeten doe bij dat adres krijg je de melding apple id komt niet voor.

Bij de app store staat ook een emailadres, dit is een andere hierbij is wel een Apple id bij en ook een bekend wachtwoord. Nou vraagt de iPad telkens om het wachtwoord voor de icloud, maar dit is geen eens een bestaand apple id wat nu?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 11:14

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Dat is lastig inderdaad! Ik zou zelf even contact opnemen met Apple Care. Zij kunnen even kijken of ze dit kunnen oplossen.
Je kan ze bereiken op: 020 530 2200 en dan optie 2.

Apple Care kan waarschijnlijk wat meer informatie geven en het misschien oplossen.

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:20
Als het bij iCloud staat en je iPad hiermee "gelocked" is, dan moet het wel een Apple ID hebben. Heb je ook via de iForgot website van Apple geprobeerd om het wachtwoord te resetten?

Mocht dat allemaal niet baten, dan helpt Apple je wel verder zolang je over de factuur van de iPad beschikt, zodat je kunt aantonen dat je daadwerkelijk de eigenaar bent.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 22:24

Yor

Yor1313#2571

erjan12 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 07:57:
Goedemorgen,

Wij zijn thuis in het bezit van een iPad en deze wouden wij graag resetten. Voor het resetten vraagt de iPad om het wachtwoord bij emailadres A. Dat gekoppeld zit aan de icloud. Dit is wel een bestaand e-mailadres van ons maar heeft geen Apple id. Als ik wachtwoord vergeten doe bij dat adres krijg je de melding apple id komt niet voor.

Bij de app store staat ook een emailadres, dit is een andere hierbij is wel een Apple id bij en ook een bekend wachtwoord. Nou vraagt de iPad telkens om het wachtwoord voor de icloud, maar dit is geen eens een bestaand apple id wat nu?
...
Je hebt waarschijnlijk een keer je apple id omgenoemd, maar vergeten uit te loggen op de iPad.
Dat apple id komt niet uit de lucht op een iPad terecht.

je had dus ook appleid ikbeneenbeetjedom@icloud.com en dat gebruikte je op de iPad. Toen heb je dit via de pagina appleid.apple.com waarschijnlijk veranderd in ikdenkdatikslimmerben@icloud.com maar niet uitgelogt op de iPad voordat je dit deed.

In de database bestaat nu dus geen appleid ikbeneenbeetjedom@icloud.com meer, maar op je iPad nog wel.

Optie 1: Je zet de ipad uit, gaat naar icloud.com, opent de zoek mijn iphone app en kijkt of je daar in de lijst alle apparaten jouw padje ziet. Zoja, klik erop en in de popup selecteer je verwijder uit account. Nu kun je middels de welbekende geforceerd herstel methode je ipad herstellen.

Optie 2 : je zet je oude emailadres terug. Je huidige appleid dus terugnoemen naar je oude emailadres, verifieren en uitloggen op de ipad.

optie 3: bel Apple care

http://yor.minitroopers.com