Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-03 10:37
Hallo ik heb een vraagje aan gebruikers van de AS200.

Ik heb zojuist de camera besteld maar nog niet geheugen kaartje erbij besteld, nu heb ik wel de manual doorgelezen.

Daar staat in "De maximale capaciteit van de geheugenkaart is 64 GB." maar ik lees op het net dat er ook gewoon een 128 GB kaartje in kan (en dat hij werkt natuurlijk :O ) heeft iemand hier ervaring mee?

Nu zit ik er ook aan te twijfelen om een paar extra batterijen erbij te bestellen, maar ook hier lees ik over dat een external powerbank ook van 5V 1 Ampere aangesloten kan worden + filmen, iemand hier ervaring mee?

Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor je reactie _/-\o_

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 09:12
Hij kan opladen tijdens het filmen toch? Dan is een powerbank een prima oplossing als je die al hebt. Ik heb dan een andere Sony camera maar ook die kan laden via usb en daar werkt een powerbank ook prima. Ideaal als hij in de tas gaat om dan bij te laden.

Kingston geeft ook aan dat 128gb moet werken: http://www.kingstonmemory...-hdr-as200v-action-camera Bij de specificaties zie ik staan dat hij SDXC ondersteund en er staat geen limiet bij. Denk dat de 512 kaartjes ook zullen werken ;)

EDIT: Handleiding heeft het over up to 64gb inderdaad maar dat staat bij memory stick en niet bij SD. Zal dus voor MS gelden alleen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tadango op 08-02-2016 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-07 18:54

wickedm3n

Always having fun!

Ik heb de sony as200 ook. Ik heb zelf alleen 32 & 64 GB sdxc kaartjes van lexar 633x. Dus ik kan je niet helpen met je vraag helaas. Maar ik ga er zelf stiekem ook vanuit dat je wel een kaart met meer GB kan gebruiken.
Zelf heb ik 4 accu's en dat werkt prima. Ik film vaak niet aan 1 stuk dus ik kan prima tussen door wisselen van accu. Het nadeel van het opladen via een powerbank vind ik dat hij uit de behuizing moet vandaar dat ik dat ook niet gebruik.

Hier trouwens een linkje waar sommige het erover hebben dat 128gb of zelfs 256gb prima werkt.

sony community

Hopelijk heb je hier wat aan.

Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat er hier bij tweakers geen sony actioncam topic is... 8)7

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 22:58
wickedm3n schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:11:
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat er hier bij tweakers geen sony actioncam topic is... 8)7
Blijkbaar is daar geen behoefte aan met. Er zijn wel topics voor verschillende andere actioncams. Maar als je er 1 wil aanmaken met een beetje nette topicstart, be my guest d:)b

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II