Toon posts:

[Topix] Feature Request voor [code] en [php] tags

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zie steeds vaker geklaag over het feit dat er geen regelnummers bij geknip/plakte text staan.

Is het misschien een goed idee om topix dit automatisch te laten doen? :7

bijv. zo :
[ code]
/me begin
/me goto end;
/me end;
[ /code]

DAARBIJ moet dan uiteraard het volgende komen :

[ code startat=24] (begin bij regel 24)
/me blaat;
/me mekker;
/me end;
[/code]

Opmerkingen, afkrakingen, suggesties?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:55

Arno

PF5A

Code zou het voor mij niet goed uitkomen, aangezien ik (en anderen) deze tag ook wel gebruiken voor het lettertype :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Uitstekend plan, maar maak er dan wel een losse code voor, zodat je ook gewoon zonder kan werken :)
Dus bijv. [ncode] en [nphp] ofzo.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 21 juni 2001 16:37 schreef johnny appleseed het volgende:
Uitstekend plan, maar maak er dan wel een losse code voor, zodat je ook gewoon zonder kan werken :)
Dus bijv. [ncode] en [nphp] ofzo.
Doe het dan andersom.
Als je toch al moeite doet, voor deze code-tag, maak hier dan een nieuwe voor :P

Verder is het idee, zeker voor P&W handig.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier kan je dit soort dingen voor GoT aangeven. Dan leest arjen ze geloof ik wel

http://bugs.topix.nl/

Op deze site kan je dit soort requests doen. je moet je even aanmelden met een username en een e-mail adres, dan krijg je een password gemaild.

Vervolgens kan je een "bug" rapporteren, en dan aangeven dat het een feature reequest is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 23:12

Cyril

it's all in my mind

dat gaat alleen wel problemen geven met het copy-pasten van code... dan mag je eerst alle regelnummertjes eruit gaan vissen.

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op donderdag 21 juni 2001 18:56 schreef JvS het volgende:
Hier kan je dit soort dingen voor GoT aangeven. Dan leest arjen ze geloof ik wel

http://bugs.topix.nl/

Op deze site kan je dit soort requests doen. je moet je even aanmelden met een username en een e-mail adres, dan krijg je een password gemaild.

Vervolgens kan je een "bug" rapporteren, en dan aangeven dat het een feature reequest is.
klopt, maar zulk een idee smijt je toch nog beter effe in de cirkel zodat je wat meningen hebt :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:41

chem

Reist de wereld rond

Op donderdag 21 juni 2001 19:04 schreef niorg81 het volgende:
dat gaat alleen wel problemen geven met het copy-pasten van code... dan mag je eerst alle regelnummertjes eruit gaan vissen.
dat geeft nu toch al problemen... dan moet je ff op edit drukken en daar de source kopieren!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 18:39 schreef ACM het volgende:

[..]

Doe het dan andersom.
Als je toch al moeite doet, voor deze code-tag, maak hier dan een nieuwe voor :P

Verder is het idee, zeker voor P&W handig.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook :)
Beetje onduidelijk uitgedrukt.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 21 juni 2001 19:14 schreef chem het volgende:
dat geeft nu toch al problemen... dan moet je ff op edit drukken en daar de source kopieren!
Yups, dus dat geeft juist geen (extra)problemen ;)
Pagina: 1