Toon posts:

als ik een nieuwe tab open, dan opent chrome yahoo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Hoe kan ik dit stoppen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ik gebruik chrome, avast, en ik heb malwarebytes geinstalleerd om te proberen dit probleem op te lossen. Ik gebruik windows 8

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Ik heb geprobeerd of malwarebytes er iets mee aan kan. En ik heb natuurlijk gekeken of de settings van chrome in orde zijn. Als ik internet explorer open, gebeurt het ook. Deze pagine wordt direct geopend: https://nl.search.yahoo.c...alt__ddc_dsssyctab_bd_com

Alle reacties

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De startpagina is aangepast. :) Is gewoon een instelling binnen Chrome. Andere URL naar het huisje slepen en je bent ervan af?

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 12:36
Check ook even of er geen ongewenste Extensies in Chrome zijn geactiveerd.

Verwijderd

Topicstarter
Jason X schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:31:
Check ook even of er geen ongewenste Extensies in Chrome zijn geactiveerd.
Ik heb geen rare/onbetrouwbare extensies.
CptChaos schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:30:
De startpagina is aangepast. :) Is gewoon een instelling binnen Chrome. Andere URL naar het huisje slepen en je bent ervan af?
Dit lost mijn probleem niet op

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-11 17:54

Koenvh

Hier tekenen: ______

AdwCleaner kan helpen, maar is wel erg agressief (maar ook effectief)

🠕 This side up

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Zet even alle extensies uit, stel je startpagina in op Tweakers.net (of iets anders ;)) en herstart de browser en kijk of je startpagina aangepast is.
Kijk ook in je programma's (buiten Chrome) of er iets aparts tussen staat, toolbars en dat soort troep, emoticon packs enz.

Fixing things to the breaking point...

Verwijderd

Topicstarter
RGAT schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:47:
Zet even alle extensies uit, stel je startpagina in op Tweakers.net (of iets anders ;)) en herstart de browser en kijk of je startpagina aangepast is.
Kijk ook in je programma's (buiten Chrome) of er iets aparts tussen staat, toolbars en dat soort troep, emoticon packs enz.
Ik heb alles gedaan wat je zei, maar chrome start nog steeds yahoo op.

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:22
Het zou wel een programma moeten zijn. Als beide browsers (IE en chrome) hiermee opstarten.
Ik heb hier nog wat gevonden:
https://www.pcrisk.nl/ver...search-yahoo-com-redirect

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Maak een nieuwe gebruiker aan, start chrome op en kijk of het daar ook gebeurt.

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
jongens ... druk even met rechtermuisknop op je snelkoppeling van chrome, waarschijnlijk verwijst deze gewoon rechtstreeks naar een ander pad, ook al heb je ene startpagina ingesteld..

snelkoppeling verwijderen en even via de startknop chrome opzoeken, controleren of deze eigenschappen schoon zijn. Vervolgens snelkoppeling maken en verder gaan :)

Tevens zou ik hitmanpro en ADWcleaner draaien, die lossen 20x zoveel op als malwarebytes... maar dat is mijn mening.

[ Voor 14% gewijzigd door furian88 op 08-02-2016 09:24 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

furian88 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:24:
jongens ... druk even met rechtermuisknop op je snelkoppeling van chrome, waarschijnlijk verwijst deze gewoon rechtstreeks naar een ander pad, ook al heb je ene startpagina ingesteld..

snelkoppeling verwijderen en even via de startknop chrome opzoeken, controleren of deze eigenschappen schoon zijn. Vervolgens snelkoppeling maken en verder gaan :)

Tevens zou ik hitmanpro en ADWcleaner draaien, die lossen 20x zoveel op als malwarebytes... maar dat is mijn mening.
Dat komt omdat AdwCleaner op adware is gericht, en Malwarebytes niet. Malwarebytes heeft wel zo'n tooltje namelijk: https://nl.malwarebytes.org/junkwareremovaltool/

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• pitbullgio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-10 17:50
furian88 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:24:

Ben het helemaal met je eens.
Vooral tevreden van hitman pro, vond veel meer dan malwarebyte en superanti spyware.
Deze laatste is goed in zeer snelle scans wat praktisch is maar ziet veel dingen niet en verwijderd deze niet altijd even goed. Malwarebytes is een ramp qua scanscnelheid.

Had dit probleem ook bij een kennis en heb het raar maar waar dus niet kunnen verwijderen.
Alle extensies verwijderd, internetpaginas nagekeken, complete reset naar het eerste gebruik.
Meerdere scans gedraaid, niet opgelost. In register liggen klooien niets hielp.
Ja gebruik IE dan maar e :-)
Was wel een Vista pc.

[ Voor 15% gewijzigd door pitbullgio op 11-02-2016 21:35 ]

Pagina: 1