Problemen na winnen veiling

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinkeLouie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-09-2023
Hallo Tweakers,

Na het winnen van een veiling op een GTX 960 (gewonnen bod van 171 euro, kan de veiling helaas niet meer terug vinden), heeft de aanbieder netjes een bericht gestuurd.

Echter is de aanbieder het niet met de prijs eens, wilt namelijk meer voor deze kaart. Zelf heb ik aangegeven dat het een veilig was, en dat ik de veiling heb 'gewonnen', en het dus fair is om ons aan de afspraak te houden.

Alsnog gaat de aanbieder niet akkoord, en na een compromis van mijn kant (de gevraagde prijs, maar dan inclusief verzenden) gaat meneer nog niet akkoord.

Zelf vind ik dit niet netjes, het is een veiling.

Wat kan ik nu het beste doen, en is dit iets wat wel zou moeten kunnen?

Alvast bedankt,

Laurens

P.S. ik kan het gesprek hier plaatsten met namen, maar dat vind ik niet zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 17:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zover ik weet zijn veilingen op Tweakers V&A niet bindend (in tegenstelling tot die van eBay bijvoorbeeld).

Dus nee, het is niet netjes van de verkoper, maar hij is niet verplicht om op je bod in te gaan.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Een veiling hier is niet bindend, dus als de verkoper niet wil verkopen voor die prijs dan heb je gewoon dikke pech.

Zie ook de V&A voorwaarden en dan in het bijzonder punt 13...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

met ^^, een veiling is niet bindend. Vervelend voor je, maar we kunnen daar echt niets aan doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.