Alien Invasion Deals, gaan de prijzen nog dalen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_Underwood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-02-2016
Spam

[ Voor 97% gewijzigd door Dirk op 08-02-2016 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mijn glazenbol zegt dat de prijzen zullen veranderen, stijgen dan wel dalen maar sommige blijven stabiel. De loterijnummers voor aankomende week zijn 50,40,22,33,1,4 de kleur groen.

Nee niemand die het weet, over het algemeen dalen de prijzen naar verloop van tijd wel, maar hoeveel? dat weet niemand.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_Galjaard
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:33
Ze zullen natuurlijk nog wel wat dalen in prijs, maar een aantal maanden terug heb ik Just Cause 3 gekocht voor een paar euro's meer (5,47 om precies te zijn). Geen spijt van, want ik kan ze natuurlijk nu spelen (hoewel natuurlijk goedkoper altijd aantrekkelijker is).
Ik zou er dus niet vanuit gaan dat de prijzen nog drastisch zullen veranderen in een aantal maanden, tenzij er natuurlijk van een van de spellen zeer binnenkort een vervolg uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_Underwood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-02-2016
Fietsbel schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:28:
Mijn glazenbol zegt dat de prijzen zullen veranderen, stijgen dan wel dalen maar sommige blijven stabiel. De loterijnummers voor aankomende week zijn 50,40,22,33,1,4 de kleur groen.

Nee niemand die het weet, over het algemeen dalen de prijzen naar verloop van tijd wel, maar hoeveel? dat weet niemand.
Ik vind de prijzen best té doen. Soms wel lager dan Steam, natuurlijk zijn er uitzonderingen en zijn de prijzen soms wel nagenoeg gelijk. Desondanks ben ik een koopjesjager en wacht het liefst tot alle spellen <€1 zijn. Natuurlijk onrealistisch, mja :P