Mijn vraag
Ik ben nu ongeveer een half jaar eigenaar van een logitech g930. Opzich een prima headset, alleen krijgt deze de laatste tijd veel kuren... De headset verliest elke paar seconden de verbinding met de dongle, wordt die niet meer herkent in windows. De ene keer werkt die prima en de andere keer krijg ik helemaal geen geluid. Problemen spelen eigenlijk al vanaf het begin, maar de laatste tijd is het extreem. Heeft iemand een oplossing?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
LGS 8.74
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als eerste ben ik eens flink gaan googelen. Heel veel klachten over te vinden! De oplossing geprobeerd om de turn off interval bij te stellen maar geen resultaat...
Verschillende USB poorten geprobeerd, maar ook hierbij geen resultaat. De dongle anders gepositioneerd, maar ook hier niks. Ook al verschillende versies van de drivers teruggezet, maar ook hier helaas weer regelmatig problemen, en als ik te oude versies terugzet, kan ik mijn muis niet configureren. (G402) Bij de hele oude versies is er een degelijk goed resultaat, maar dan gaat de geluidskwaliteit hard terug en hoor ik veel gekraak.
Wie o wie???
Ik ben nu ongeveer een half jaar eigenaar van een logitech g930. Opzich een prima headset, alleen krijgt deze de laatste tijd veel kuren... De headset verliest elke paar seconden de verbinding met de dongle, wordt die niet meer herkent in windows. De ene keer werkt die prima en de andere keer krijg ik helemaal geen geluid. Problemen spelen eigenlijk al vanaf het begin, maar de laatste tijd is het extreem. Heeft iemand een oplossing?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
LGS 8.74
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als eerste ben ik eens flink gaan googelen. Heel veel klachten over te vinden! De oplossing geprobeerd om de turn off interval bij te stellen maar geen resultaat...
Wie o wie???